Zodiac Grandhydra VS Seiko Monster Poll

Beste forumgenoten,

Ik mis nog een horloge met een oranje dial.

Ik twijfel tussen de Zodiac Grandhydra en de Seiko Monster.

Ik heb nog nooit een Zodiac gehad, maar de Seiko vind ik weer heel stoer en matched met mijn baby tuna.

De Zodiac is op zich goed te vinden, maar voor de Monster vragen ze tegenwoordig belachelijke prijzen…

Wat vinden jullie ?

  • Zodiac Grandhydra
  • Seiko Monster

0 stemmers

s-l500

Ps, ik vind de Zodiac mooier

Monster Gen 1 zou ik niet kiezen. Gen 2 is veel cooler

Monster 100 procent.

1 like

Verkies persoonlijk (bijna) alles boven een Monster.

4 likes

Vind de Zodiac wel 'n leuk retro modelletje. Maar heb toch een lichte voorkeur voor het Monster. Dat is gewoon zo’n uniek model. + ik heb er zelf ook al jaren één (een gen. 1), maar dan in 't zwart.

1 like

Makkelijk, de Zodiac is veel mooier :+1:t2:

1 like

Of, toch een hele andere met oranje dial :sunglasses:

1 like

De Zodiac steekt er toch wel erg bovenuit qua kastdesign en is verfijnd.
De zoveelste Seiko daarentegen, boeit me echt niet meer, zelfs niet in het oranje en zou aan deze mijn geld nooit uitgeven.
Doet me denken aan een rotte :tangerine:

2 totaal verschillende horloges imo.

1 like

Op het eerste gezicht de Zodiac, maar het zijn wel twee hele verschillende horloges. Die wijzerset van de Zodiac ziet er heel typisch uit trouwens, speciaal de urenwijzer.

De Zodiac, absoluut (fijn, weer een horloge dat ik erg graag wil hebben…:see_no_evil:)

Gen 3 Nemo is het coolst :orange_circle::tropical_fish:

2 likes

Wat het ook wordt, Orange is the new black…

1 like

Skx011

1 like

Een dertien in een dozijn model…
Of een uitgesproken klassieker?

1 like

De kast van de Zodiac verhoudt zich in mijn hoofd niet mooi tot de band. Dit soort lugless designs zijn altijd kut, maar hier is de kast ook nog eens heel erg vierkant.

Of je pakt een totaal ander horloge:

Ik heb deze Zodiac gehad en vond hem prachtig maar ook erg fors, in het echt draagt hij zeker groter dan op de foto doet vermoeden. De afwerking is best ok en met een goede discount best een leuk horloge voor erbij.

Zou ik hem weer kopen? Nee, op mijn 17 en nog wat cm pols is het toch wat te lomp ook omdat de sterke dikke massieve band hem nog “bulkier” maakt.