Ik zie de verschillen wel, maar ik zie ook iets heel herkenbaars (typisch?) Aqua’s erin. Hoe de bezel inlay en de puntige bezel is ontworpen.
Maar net als Seiko heeft Citizen niet alleen maar copy-paste gedaan. Het moge beide duikers zijn, maar ik vind ze kwa uiterlijk in verschillende vakjes passen. De Citizen meer een deskdiver en de Tag meer een toolduiker.
@AlcoS: als je in de buurt van Friesland bent, kom gerust langs…kan je 'm altijd even proberen
@Marnix: helaas, ik draag de Tag nog 't meest…beter gezegd: altijd!!
de TWCO is verkocht (nog wel in bezit, maar draag 'm niet meer), en ik wacht nu op de nieuwe TWCO Brushed eens kijken of ik die wel weer ga dragen
@AlcoS: als je in de buurt van Friesland bent, kom
gerust langs…kan je 'm altijd even proberen
@Marnix: helaas, ik draag de Tag nog 't
meest…beter gezegd: altijd!!
de TWCO is verkocht (nog wel in bezit, maar draag
’m niet meer), en ik wacht nu op de nieuwe TWCO
Brushed eens kijken of ik die wel weer ga
dragen
dat vermoeden had ik al een beetje. ik denk dat de po big size em pas van zn troon kan stoten. maar we zullen zien. die one of a kind twco zal ook best stoer zijn.
@Marnix: net op twitter bericht van TWCO, mid april en denk dat ik 'm 21 april ophaal…maar hier is nog geen bevestiging over vanuit TWCO.
Het moet hem die zondag wel passen.
Er is nog een HF-er die enige haast heeft, hij neemt m’n ouwe TWCO op die dag over
en ontopic: de Tag is wel een vrij grote klok en dat valt bij mij niet zo op…ben 190 cm/100 kg en dus niet de kleinste.
ik vind de citizen echt veel mooier dan die Tag.
De Tag is niet in balans en veel te druk, de citizen is wel in balans.
Wijzerplaat van de Citizen is ook veel mooier opgebouwd dan bij de Tag, ik heb ze alle twee i.r.l. gezien.
@Marnix: net op twitter bericht van TWCO, mid
april en denk dat ik 'm 21 april ophaal…maar hier
is nog geen bevestiging over vanuit TWCO.
Het moet hem die zondag wel passen.
Er is nog een HF-er die enige haast heeft, hij
neemt m’n ouwe TWCO op die dag over
drukke maar vast een feestelijk dag zal t dan worden.
en ontopic: de Tag is wel een vrij grote klok en
dat valt bij mij niet zo op…ben 190 cm/100 kg en
dus niet de kleinste.