Zoek eens even mee aub

Schockman Schreef:

Douchen of in bad met je horloge, dat doet een
echte horlogeliefhebber dus niet, maar goed ik
verbaas me wel vaker op dit forum.

Als een horloge waterdicht is zie ik het probleem niet zo. Het is en blijft tenslotte toch een gebruiksvoorwerp.:slight_smile:

Zeep en rubbers dat gaat nooit samen. Er blijven vooral in de drukkers altijd zeepresten achter en dat is echt funest voor de rubber pakkingen.

Zo! Jullie zijn snel! Lees deze post en oplossing is alweer gevondenā€¦

Maar deftigā€¦ heeft voor mij toch wel wijzers. Niet dat dit model super deftig is, maar wat te denken van zoiets voor 30 tientjes (volgens de site)?


Met auto-repeat. Ik weet alleen niet hoe vaak je je medicijnen moet innemen, maar de auto-timers van Casio die ik ben tegengekomen lopen max 60min. Heb wel timers die zelfs 24 uur kunnen, maar zijn weer niet auto-repeat.

Als je niet zo heel vaak je medicijnen hoeft in te nemen, wat te denken van een Casio multi-alarm. Vroeger op de middelbare school vond een klasgenootjes met epilepsie mā€™n Casio zo handig, omdat ie multi-alarm (max 5) heeft. Zou ie voor elke beurt een alarmpje kunnen instellen. En de meeste milti-alarms gaan dagelijks af, dus 1x instellen en klaar!

Bedankt, Marnix, het horloge hoeft deze keer zelfs niet ā€œmooiā€ te zijn, enkel functioneel. 27 euri dacht ik; inclusief verzending. En een batterijtje van 10 jaar. ( Alhoewel, als je de timer intensief gebruikt, zal dat wel een pak minder zijn :wink:

Marc-B1 Schreef:

( Alhoewel, als je de timer intensief
gebruikt, zal dat wel een pak minder zijn :wink:

Dan kon je voor een tough-solar uitvoering gaan. Ideaal voor intensief gebruik van licht en alarms. In de zomer wel te verstaan, anders loopt ie al snel te knorrenā€¦ TL-verlichting vult dan niet genoeg.

Schockman Schreef:

Zeep en rubbers dat gaat nooit samen. Er blijven
vooral in de drukkers altijd zeepresten achter en
dat is echt funest voor de rubber pakkingen.

Daar heb jij weer gelijk in, maar je horloge was je niet. Het ging mij ook meer om het water zelf. En met metalen band heb je dat probleem weer niet. :wink:

Misschien mijn Citizen, nouja ik bedoel zo een als ik heb

Geweldig horloge, heeft maar 1 nadeel:

Kunt in he donker niets aflezen, geen lume, en geen licht.

Kost ie ook 27 euro :wink:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,215833,216083,quote=1#REPLY

P.S. Voor een vakantie horloge is voor mij persoonlijk verlichting (lampje of lume) een must.

Voor de prijs wat je in gedachte hebt wordt het lastig denk ik.
Maar je hebt je keus al gemaakt zie ik.
Mooie casioā€™s voor weinig.
Iets wat ook nog mooi in je kistje staat Ć©n functioneel is,vind ik deze Orient

De CVZ02001B

maar ja , de prijs hƩ

gr Ron

Nice! Maar persoonlijk zoek ik ook bij digitaal naar een herlaadbare energiebron, zoals solar, kinetic, netstroom, etc.