Zoektocht horloge tot 3000 euro

Haha oei dan moet ik nog even wat meer op het forum zijn want voor die prijs vind ik doorsparen de moeite wel waard.

Omega Seamaster Aqua Terra
€ 3.474

Tel daar 25% import en btw bij, en je hebt ook een goeie deal

Dank voor het delen! Is er ergens iets te lezen als een soort guide over Chrono24 en het kopen vanuit bijv. Japan?

Ik zou denk ik wel wat meer betalen om hem gewoon in Nederland te kopen, deze komt op 4350 ongeveer uit, dan was die andere van 4500 euro in NL toch prettiger.

Als het particulier mag zijn

Als humor niet hoeft:

https://uhrforum.de/threads/omega-seamaster-aqua-terra-gruen.552466/

https://uhrforum.de/threads/omega-seamaster-aqua-terra-41-5mm-blau-full-set-2019-ref-231-10-42-21-03-003.521474/

En zo staan er daar nog wel

2 likes

Goed je gezonde verstand gebruiken en dan kom je heel eind en dan staan er op marktplaats ook zeker mooi horloges.

Op dit forum kun je net zo goed de mist in gaan, alleen is het dan vaak onbedoeld.

2 likes

Wordt best aantrekkelijk zo met deze prijzen. Met blauwe bezel vind ik helemaal top.

Wat voor soort zaken doe je?

Voor mij kan dat nooit op staal staan en lume hebben.

Dit zijn mooi geklede zakelijke horloges.

Ik weet niet waarom iedereen staal voorstelt, voor mij is dat bij een overhemd en jasje een no-no.

3 likes

Ik werk in de IT, ergens snap ik je helemaal en ik vind leer bij anderen vaak mooi en elegant staan, maar bij mijzelf is rubber en staal meer mijn ding.

Dat kan best casual… waarbij dan weer een casual horloge past.

2 likes

Hij schrijft dan ook ‘iets zakelijker’, vraagt naar een stalen band en geeft er notabene voorbeelden van…

Doe mij maar de pink Orion. Uit dit rijtje. Als in: Eerste liefde op ‘duur gebied’. Maar dan met de met de witte wijzerplaat. Dat houdt ook niet op. Niet vanzelf Oris kan ik begrijpen al zou ik voor rood gaan. Maar niet zo allround als zwart. Dus dat snap ik :melting_face:

Goede suggesties. :slight_smile:

1 like

Ik werk ook in de it. Al bijna 29 jaar. Ik begrijp niet wat het punt is.

Inzicht kan voort schrijden.

Er zijn merken genoeg die daar leuke dingen in doen.

:point_down:

Tja.

Maar goed, ik merk dat je dus eigenlijk gewoon een sporthorloge zoekt. :wink::rofl:

Hou je nog genoeg over voor die Frederique Constant Carré. :shushing_face::upside_down_face::upside_down_face:

Stiekem is dit de groene.

Dank je. Eerlijk gezegd denk ik dat wij elkaar vaak toch wel kunnen vinden.

2 likes

Ik bedoelde de rectangular in rood. Ik vind dat oranje isch ronde Carbon ding wat ze hebben. Uitgebracht maar meh :expressionless:

1 like

Oh ja, die zou ik ook in het rood pakken. Zeker. Maar ik kan me voorstellen dat dat voor @Kevcor drie bruggen te ver gaat. De FC Carré is ook verbazingwekkend cool.

1 like

Was niet echt de bedoeling om een punt te maken eigenlijk, was een antwoors op je vraag :smiley:

De FC Carre vind ik leuk om eens te bekijken, heb altijd ronde horloges gehad. De classic date is ook een mooie optie, buiten de comfort zone met een andere kleur wijzerplaat dan zwart, blauw en wit :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

2 likes

Ik chargeer soms wat, maar ik heb verbazingwekkend veel horloges ontdekt door inderdaad buiten mijn comfortzone te kijken, soms ook na input waarvan ik zelf misschien eerst vond dat het belachelijk was.

Grappig genoeg had ik veel meer horloges op leer, maar heb ik bracelets leren waarderen, en ben ik ook naar andere vormen, maten en materialen gaan kijken.

Discreet roze, eggshell, ivoor, koper en groenig kunnen verrassend veelzijdig zijn. Ik ben benieuwd naar wat je van de pas sessie gaat vinden.

Ook GS quartz of The Citizen is voor mij perfect als IT nerd. Iets met de beste uitwerken ter wereld en zo. :wink:

1 like

Deze twee heb ik allebei. Beide in 41mm. Ze zijn beide prima. Meer suggesties? Zoek mij in het longines only topic. Ik heb er wel een paar.

*42mm

Of 1250 in t blauw, steekt die 1750 in z’n zak