Hij heeft een ETA uurwerk, dus wat mij betreft zet je er gouden wijzers op als je het wil. Dat is geen probleem.
Mijn 1545 is ook niet orgineel meer:
Hij heeft een ETA uurwerk, dus wat mij betreft zet je er gouden wijzers op als je het wil. Dat is geen probleem.
Mijn 1545 is ook niet orgineel meer:
Ach ik lok niks uit. Draag gewoon wat ik leuk vind.
Verder ben ik met je eens dat die Glycine een goeie koop zou kunnen zijn.
Wat heb je eraan veranderd?
Inderdaad. Nou lijkt het alsof ik God weet wat heb getypt terwijl @Chillekasper alleen het smeuïge deel heeft overgenomen er zat zelfs een leedverzachtende disclaimer bij.
Vast niks met betrekking tot de datum aanduiding
Je bent wel lief
Bedankt voor alle reacties!
En nen hommage vind ik zozeer niet eens erg want deze hebben vaak ook een goede kwaliteit en zijn mooi, zolang het maar geen 1/1 copy/replica is.
Ik weet dat het Seiko gehalte hoog is hier op dit forum en dat maakt natuurlijk niet uit.
Maar ik heb geen zin om een horloge te kopen om deze vervolgens eerst te moeten aanpassen zodat enkele wensen ingevuld worden.
Wel vind ik de seiko turtles erg mooi (SRPD21 bijvoorbeeld), maar dan heb je alweer geen saffier/keramishe bezel. En dat heb je met veel Seiko’s trouwens dus dat vind ik wel erg jammer want na 2 horloges die dit niet hebben wil ik er nu 1 bij die dit wel weer heeft.
De Squale is ook erg mooi maar ik heb toch liever een nieuw horloge in plaats van tweedehands.
Ik hoopte eigenlijk dat jullie met een lijst horloges kwamen waar ik nog nooit van gehoord zou hebben die zeer degelijk waren met goede specs.
**Edit, als er geen winnaar voor mij tussenzit wordt het alsnog de OceanX .
Ik hoop het ook voor je. Daarentegen wordt jouw topic vervuild met tja…
Triest
Je moet er nooit een leedverzachtende disclaimer bij doen, dan kom je zwak over.
Dat kan er wel opgezet worden!
Lichte afwijking, ik heb er zelf geen last van maar het is er wel en daarom wil ik het wel benoemen. Ik had begrepen dat dit iets is wat je vaker bij GMT’s ziet.
Reden van verkoop is een aanschaf van een grote stap omhoog en niet vanwege issues met de Squale. Er zal zeker nog een Squale terugkomen. Nu eerst fondsen nodig voor een horloge van 2K.
nee hoor, mijn squale staat te koop voor rond dat bedrag.
Ben tegenwoordig niet meer zo van de Micro brands.
Kwam dit tegen. Heb een paar parameters ingesteld. Wellicht dat je wat ideeen kunt opdoen.
Zelf zou ik eens kijken naar Halios. Toch ook wel eigen gezicht.
Keramisch is haalbaar als je gewoon een skx007 mod
Ik zou persoonlijk in de auto stappen & naar Roermond rijden. Zat leuke Certina’s & Seiko’s binnen budget. (vaak ipv het dubbele)
Nog nooit geweest daar voor horloges. Is dat een aanrader? Zit daar ook niet een Breitling store?