Zoals ik het lees, wordt een vlag eerst nog gemodereerd voordat het bericht echt verdwijnt, daar is dan toch nog een correctiemogelijkheid? Of zijn de vlaggers ook moderator?
Ik zal hierin posten wat het uiteindelijk is geworden.
Ik ben al in bezit van een rolex datejust. Maar eerlijk gezegd geniet ik meer van mijn seiko horloges dan van mijn rolex
Op YouTube staan ook leuke reviews. Ik bekijk die meestal voordat ik iets koop. The Urban Gentry kanaal heeft altijd wel leuke duikhorloges. Zijn favoriete horloge is bv de blauwe gepolijste Squale 1521. Geweldig horloge. Succes met de zoektocht.
De SPB191 Seiko Shogun in titaan. Deze zijn rijkelijk groot, maar o zo tof. En met de DiaShield coating op titaan zijn ze überlicht en ijzersterk. Ook in toffe limiteds te krijgen:
De SPB313 en 317 van Seiko. 41mm in een klassieke C-shape kast die de basis vormde voor alle Turtles die ooit bestaan hebben. Plat, ultiem draagbaar, mooi van maat.
Ik heb de Alsta Nautascape altijd wel een opvallende duiker gevonden, is een reissue van een jaren 70 horloge, dus heeft de retro vibe, er zit een NH35 in
Op basis van je eisen @tarikk29, zou ik kijken naar een Doxa Sub 200, Oris Aquis, Longines Hydroconquest of Seiko Prospex diver. Als je nog iets kan schuiven in je budget is een Rado Captain Cook echt wel een pareltje. Succes!
Volgens mij heb ik niet gelezen of je een nieuw of gebruikt horloge zoekt. In het laatste geval zou ik zeker eens voor een TAG Heuer Aquaracer kijken, hier in het blauw of bij een van onze huisleveranciers Ten2Two, B&O Watches en Q-watches.
Mocht je toch liever een nieuw horloge willen, dan denk ik meteen aan een Squale 1521. Een bijzonder degelijk en comfortabel dragend horloge van een onafhankelijk merk met een schitterende heritage, als het gaat om duikershorloges.
Ik vond dat niet kunnen omdat ik er eentje te koop heb staan. Maar inderdaad. Er staan drie Baltic Aquascaphes op het forum te koop voor zover ik kan zien:
Een Aquascaphe.
Een Aquascaphe GMT in oranje / blauw (de mijne).
En tot slot de Aquascaphe GMT in groen / blauw.
Wat ik er van kan zeggen is dat ik de mijne weg doe omdat mijn kist vol is, en ik naast de Baltic ook nog een Serica, Yema, en SPB317 heb. Dat de keuze op de Baltic is gevallen is toeval, het had ook zomaar de SPB317 of de Yema kunnen zijn op het hakblok. Niet de Serica, da’s mijn enige duikertje met witte plaat.
Als ik 'm niet verkoop zit ik er sterk over te denken om de BoR band bij te bestellen voor de heb. Maar dan moet ik grootvader’s horloge terug geven aan m’n broer wegens volle kist. Dat vind ik een kutding, dus dat kan maar zo gebeuren.