Zaaalig mooi.
Maar voor mij is dat glanzend goudkleur op de band er teveel aan.
Zaaalig mooi.
Maar voor mij is dat glanzend goudkleur op de band er teveel aan.
Een hele aparte dezešā¦mooiš
Heel mooie versie
Oei man wat mooi
Gefeliciteerd. EƩn voor het leven?
Dit is echt wel een mooie Rolexšš¼
Ik heb heel toevallig gister bij Schaap de nieuwe Datejust 41 maar dan in het staal met zwarte plaat en met rhodium plaat omgehad en ik moet zeggen dat ik zat te kwijlenā¦wat de Datejust II miste is helemaal gecorrigeerd bij de nieuwe Datejust 41 , wat een ongelooflijk prachtig mooi horlogeā¦ik ben dan niet zo fan van two tone maar toch is het ook een juweel.Ik dacht dat ik mijn grail wel had gevonden (Omega AT blue dial) maar nu zit ik toch wel erg met de nieuwe DJ in mijn hoofd.
In elk geval van harte met deze mooie aanwinst
Preies hoe je het zelf zegt. Zo af en toe kom je een prachtige Rolex tegen en dit is er een van. Mooooi.
Prachtige aanwinst. Geniet ervan.
Prachtig!!!
Hele mooie klok zeg. Normaal ben ik geen fan van de dj, maar dit model heeft daar wel verandering in gebracht, zeker met jubilee.
Een tridor Day date komt nog het dichtst in de buurt van TT
Ernstig mooi, van harte met deze mooie aanwinst!
Ik realiseerde me precies hetzelfde toen ik al die lovende reacties las. Zal het merk zijn
Er zijn tot nu toe 55 positieve reacties. Bij 110 leden kan je al een even groot topic maken met negatieve reacties. Gelukkig doen de leden, die het horloge niks vinden, dat niet in een NA topic.
My point exactly.
Dat gebeurt normaal gesproken wel degelijk.
@TS geniet van je nieuwe aanwinst op deze zonnige dag!
Mooi zo, ik dacht bijna aan een verdachtmaking van hypocrisie
Geen woorden voor ā¦, gewoon prachtig!