Zomaar ff een mooie foto van je horloge (Deel 1)

Draag hem.vaker en vaker, bevalt me goed, goedkoop, doet wat ie moet doen gewoon, snap niet dat ik andere er bij heb naast deze…

5 likes

Ik heb bandjes die per stuk duurder zijn dan dit duo

5 likes

Zo in het zonnetje explodeert die mooie blauwe kleur helemaal, wat een prachthorloge! De mooiste duiker in mijn ogen!

1 like

Echt he, kijk er elke keer weer verbaasd naar. Neemt prachtige kleuren aan :ok_hand:

1 like

Ik moet gewoon nog even doorsparen, maar ooit komt ie er! En dan ben ik klaar met verzamelen (zeg ik nu) :slight_smile:

1 like

8 likes

9 likes

5 likes

20 likes

12 likes

Als je hem vandaag nog een keer post moet ie naar mij opgestuurd worden.
Hoop dat je dat begrijpt
:expressionless:

1 like

Peathead :wink::clinking_glasses:

Blijf dit toch een geslaagde foto vinden voor een amateur als ik al zeg ik het zelf :sweat_smile:

10 likes

Zeker ,maar om nu nog sneeuw foto’s te posten :wink: Lekker in de zon nu :sunglasses:

13 likes

Mooi plaatje! Je hebt gelijk, t wordt wel tijd voor wat zomers. Maar uhh, waar woon jij want daar kom ik daar even heen, hier heb ik letterlijk 5 minuten zon gehad vandaag en that’s it :joy:

1 like

Pfffff , zit echt al de hele dag in mijn tuin . Geen wolkje gezien vandaag . Hoek v Holland :sunglasses:
Alleen maar blauwe lucht en zon .

10 likes

Heerlijk man! geniet ervan :smile:

1 like

Even met de spiegelreflex van mijn dochter aan het spelen, want die foto’s met een oude iPhone zijn ook niet alles! Sorry voor de datum, tijd en stofjes! :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Een paar plaatjes van mijn zeer gewaardeerde Van der Gang!

18 likes

20 likes