Laat ik eens een horloge posten dat ik niet langer in bezit heb. Maar wel eentje dat ik nog steeds heel mooi vind. Flipperitus. Ongeneselijke ziekte hier.
Bijna! Dit is Wilson Arch, onderweg naar Canyonlands NP (veeeulllss te heet deze maanden trouwens).
Je bent een kenner, zelf vaak geweest?
Zo mooi!!
Dank, ik ben d’r ook heel blij mee.
Voor mij is dit een groot bedrag als het om horloges gaat, maar ik heb nergens twijfels en zou het opnieuw doen.
Kortom een aanrader.
Canyonlands NP schoot ook nog door m’n hoofd inderdaad! Een kenner valt mee hoor, maar inderdaad in 2017 een mooie rondreis gemaakt langs diverse NP’s waaronder Arches en Canyonlands. Echt onder de indruk van de veelzijdigheid aan natuur/landschappen in de VS, had ik vooraf niet gedacht.
Wij waren er eind september/begin oktober, iets beter qua temperaturen inderdaad dan juni/juli ;).
Ontopic: natuurlijk het perfecte horloge om de pols om die NP’s te ontdekken!
Mijn grens is 3 K . dus moet die er ooit komen zou ik toch mijn grens moeten verleggen
Vergelijkbaar bij mij, hield al op bij 2 tot 2,5K.
Heb vóór de zilverling vooral intern, met mezelf dus, overhoop gelegen betreffende welk bedrag nog met tevreden gevoel uitgegeven kon worden voor een , strikt genomen overbodige investering.
Nu kwam veel tegelijk op dezelfde plek: nog steeds urgente wens om minder horloges te bezitten, een werkelijk uniek horloge uitgevoerd in een (half-?)edelmetaal waar ik gek op ben, mooie details, een sterk merk en een juiste uitstraling.
Verbazingwekkend snel had ik selectie gemaakt welke weg mochten toen de zilverling in beeld kwam.
Dat voelde ook ok.
En zo heb ik iets gedaan wat voor mezelf onverwacht was en waar ik een heel grote blij bij voelde.
Nou dat
Illustratie?
Maar natuurlijk, hierissie
Erg mooi een witte Panerai.
Zit die datum loupe aan de binnenzijde?
Ja klopt, best subtiel.
Correct.
Wetende dat ik deze in eerste instantie voor mijn vriendin had gekocht en samengesteld.
Deze heeft ze welgeteld 1 min om haar pols gehad toen vond ik het wel weer welletjes