Zomaar ff een mooie foto van je horloge (Deel 1)

13 likes


7 likes

Is dat een Oceanus? Het lijnenspel en de bezel doen me er aan denken.

1 like

6 likes

Is een een Seiko Astron (SSE161J1).

Deze kast heeft Zaratsu en ‘haarlijn’ afwerking.
Powered by Grand Seiko … :wink:

3 likes

4 likes

Heel gaaf, komt ook mooi naar voren in je toffe foto’s :ok_hand:

1 like

:facepunch:

8 likes

11 likes

8 likes

6 likes

6 likes

17 likes

11 likes

20 likes

5 likes

Even een crosspost

11 likes

Zomaar… omdat het kan.

10 likes

Een stilleven zoals een schilderij :heart_eyes:

12 likes

I :+1:t2: Japan design

5 likes