Niet geliefd, maar wel leuke foto.
Haha, lekker een over de top horloge of een plakhorloge, of een merk. In ieder geval geen horloge van tig k
Echt een schitterende Breitling! Zoals een Breitling hoort te zijn!
Lekker hoor! Hoe bevalt de Tudor Black Bay Harrods? Heb je er lang op moeten wachten?
Mooi gemaakt horloge maar hij is wel te groot. Proportioneel gezien klopt hij ook niet helemaal imo. Ik heb hem onder hoge uitzondering zonder wachttijd kunnen kopen. Goede contacten bij Harrods en het was midden in de covid paniek (dec. 2020) dus niemand kwam ze ophalen.
Wat lekker zeg. Ik heb de Harrods ook op mijn radar staan. Zou tzt wel weer een Tudor met gilt plaat terug willen en twijfel tussen de BB58 black en de Black Bay Harrods. Harrods is wel wat meer bijzonder. Maar ook relatief lastig te krijgen.
En dan lees ik de post boven jou:
Even goed lezen amice. In covid tijd. Inmiddels wordt er wel volop gereisd…
Was een geintje hè. Mien jong.
Humor heb je toch wel?
En dan zeg jij nota bene dat ik goed moet lezen
Ja en zonder contacten kom je nogsteeds nergens vrees ik. Harrods staat nou niet echt bekend om zijn vriendelijkheid richting nieuwe klanten…
Tiffany heeft dat ook. Arrogante Britten. oh nee dat zijn amerikanen
Wat mij betreft is de Harrods qua kleurstelling absoluut de mooiste BB. De 58 is daarentegen de best draagbare en beter in verhouding. Dus wachten op de fusie?!
Jup… Ik kan er nog wel een paar noemen… (van dat soort bedrijven bedoel ik dan)
Oh en Harrods is van Qatar!