Ow ow, Dr zit geen rem op bij jou!
ga door, de goeie merken, de mooie klokjes 
Ow ow, Dr zit geen rem op bij jou!
ga door, de goeie merken, de mooie klokjes 
Tja…Horlogekist open en een camera in de buurt…Gewoon blijven schieten en dan komt er ineens zoiets uit 
Jammer van de vingervlekken op het glas 
Ik ben half in shock:crazy_face:
Complimenten voor deze prachtige verzameling, foto’s maar ook de band op de Speedmaster 
Dank u 
Die Speedmaster band is eens wat anders dacht ik zo 
Whowwww
Prachtige foto’s 
