Zomaar ff een mooie foto van je horloge (Deel 2)

16 likes

14 likes

Lekker spam en met die 58 in de sneeuw :hugs: :boom:

1 like

Hahaha toen ik onderweg om een rondje Veluwe te doen en ik zag nog sneeuw liggen, ben ik gelijk weer terug gegaan om de camera te halen. Onderweg ook bedenken welk horloge ik zou meenemen, maar daar was ik al snel uit. Kou en blauw… :joy:

Zoals je ziet ben ik nog steeds super blij met de BB58 :grin:

2 likes

Blijft ook een topper :grin: :+1: en in de mooiste kleur blauw. Heb nu een blauwe Squale maar het blauw van de 58 vindt ik mooier. Ach nog ff doorsparen :yum:

1 like

:fist:

13 likes

Wow! Da’s een mooie. Gezien de wijzerplaat en de wijzers is het denk ik geen 120 met een 3rd party bracelet en een aparte bezel van Meranom.

Thanks :slightly_smiling_face: Het is een 110 met Neptun wijzerplaat en bezel, heb ook de wijzers vervangen. Band indd generiek stalen ding, beetje zoekende steeds wat nou leuk past.

1 like

5 likes

Bedankt voor de info. Ik wist niet dat men de Neptun wijzerplaat los kan kopen. De Neptun bezel zie ik wel staan op Meranom. Ik moet me inhouden om niet meteen weer nieuw spul te gaan bestellen. :wink:

1 like


11 likes

Nog 2 extra voor de fun :smiley:


15 likes

Silver Sunburst…

16 likes

12 likes

4 likes

Weet het niet zeker meer, heb de dial volgens mij bij vostokwatches24 gekocht :thinking: Bezel bij Meranom.

1 like

7 likes

18 likes

14 likes

13 likes