Prachtige foto!! Truitje in combinatie met wijzers
Mooie foto
Altijd fan van een mooie flatlay
Die had ik nog niet eerder gezien, geloof ik. Mooi.
Wat een spannende Citizen
Gemiste kans…
Maar mooie Breitling hoor
Zou kunnen, denk dat je er wel meerdere nog niet hebt gezien. Deze is uit 2021 LE 1500 stuks, gemaakt in samenwerking tussen Breitling en Australische lifestylemerk Deus Ex Machina. Is dus echt gemaakt voor de vrije vogels als motorrijders, surfers enz. Een sporthorloge dus, op chrono staan er nog 3 te koop zag ik. Maar zie jou niet meer op een Harley de wereld rondreizen
@MannetjeMar, die Blancpain is echt een hele mooie. Zal ook wel ooit in mijn verzameling komen Lastig te zien, is het nu blauw of zwart of blauw/zwart. Tja met licht altijd lastig te zien en misschien ben ik wel kleurenblind
Nee hoor, een goed boek, een kop thee en een mooi horloge. Dan ben ik tevreden.
Dank voor het compliment Ferry Mijn Fifty Fathoms is blauw. Zowel bezel als wijzerplaat. Er is ook een zwarte variant met zwarte wijzerplaat en zwarte bezel. Een combi bestaat niet! Als je naar de Fifty Fathoms Bathyscaphe gaat dan zijn er war meer kleuren verkrijgbaar. Maar dat is wel echt een andere look!
Kon het niet laten, even bij Gassan gekeken 16k voor list. Begint alweer te kriebelen bij mij, maar ja eerst vakantie dan wil de baas een nieuwe auto, enfin hij zal er wel een keer komen
Deze is echt heel erg leuk!