Zomaar ff een mooie foto van je horloge (Deel 3)

Toch wel mooi clean zo de sub zonder loep.

1 like

Die doet het ook erg goed. :clinking_glasses::ok_hand:

1 like

3 likes

5 likes

4 likes

De Seiko Lassale horloges van mijn ouders die wat hulp kunnen gebruiken. :heart_eyes:

3 likes

8 likes

Ja ik vindt het ook beter staan maar een hoop puristen van het groene gedeelte vinden het maar niks,
ach ik moet het dragen en het geeft inderdaad een cleanere look :wink:
Het originele glaasje heb ik natuurlijk ook nog mocht deze ooit in de verkoop gaan.

1 like

16 likes

16 likes

Belachelijk mooi ding eigenlijk. Een GS is nog ff niet in beeld hier maar dit tikt wel een hoop boxes hier… 44GS case, 5 link band, mooie tint wijzerplaat en fantastische structuur… :ok_hand:

1 like

Mooi horloge en mooie foto’s. Maar even m.b.t. die laatste: je weet dat die bezel vastzit, he? :stuck_out_tongue_winking_eye:

En ja, ook groot fan van de 44GS-kast. Als ik er ooit een zou kopen, dan een met die kast.

1 like

:grimacing:

Opmerkelijke is dat ik dat in eerste instantie helemaal niet was. Heb eens een 36 of 37mm variant gepast, die leek wel wat petit, heb geen idee hoe een ~40mm draagt, die lijkt weer wat aan de grote kant. Maar voorlopig moet ik nog ff genieten van andermans’ GS’en :slight_smile:

1 like

Ik mag niet schelden, maar t*ring wat een mooie dial heeft deze Presage zeg! Ook erg mooi op de foto gezet!

1 like

Nou ja, in het echt moet ik altijd even kijken, naar welke kast een horloge nou precies heeft. We vergroten, hier op HF, graag details flink uit. Maar irl is alles veel (kleiner en dus) subtieler. 40mm klinkt dan wel weer wat groot. Maar weet natuurlijk niet wat je polsmaat is.

Even shinen in de lentezon :heart_eyes:

9 likes

Ja, blijft mij ook boeien. Maar het is wel een soort horloge voor mij die als graadmeter geldt: tot nog toe is er weinig in de doos die het tot dat niveau haalt.

Voorbeeldje:

Forum favoriet Citizen NB1050. Eigenlijk gekocht om warm te lopen voor een GS quartz in zelfde stijl. Pracht van een ding, mooie techniek, nette looks. Maar toch wat aan de saaie kant, mis echt leven in de wijzerplaat. Zo’n basic GS gaat het dan ook gewoon niet worden. Omdat ik weet dat het veel leuker kan :grimacing:

Merci! Als je maar weet dat ik jouw foto’s graag als inspiratiebron gebruikt :wink:

40mm kan prima, maar een klein beetje kleiner vind ik voor een net-sportief horloge iets mooier denk ik. Voor GS ben ik bijvoorbeeld erg benieuwd hoe 37mm uitpakt, ik durf op voorhand niet te roepen dat het 40mm moet zijn.
Het hangt er dus inderdaad gewoon vanaf hoe het op de pols staat :man_shrugging:

7 likes

17 likes

8 likes

10 likes