Zomaar ff een mooie foto van je horloge (Deel 3)

13 likes

6 likes

7 likes

5 likes

12 likes

9 likes

Zomaar even uit nieuwsgierigheid Henk: ik zie van jou nu al een aantal jaar een drietal Rolex’ en de Royal Oak voorbij komen. Ben jij helemaal content en gestopt met najagen dan wel kopen van horloges? Met andere woorden heb jij bereikt waar menigeen hier van droomt?:grin:

1 like

Ik vraag me dan af welke ik liever zou hebben dan wat ik nu heb en welke dan weg zou moeten. Tot nu toe heb ik dat nog niet gevonden, dus ja, blijkbaar is er voor mij niets beter. Het zijn overigens wel 4 Rolexen, DJ, Sub, GMT en YM.

1 like

Owja mea culpa :smiley:. Mooi hoor :handshake:

On topic

‘Een’ foto ipv een mooie.

7 likes

Ja, Cartier vind ik overigens ook echt mooi.

En bij jou? Is je endgame Patek?

15 likes

Mijn end game is denk ik iets simpels hoor. Geen Patek Philippe in ieder geval. Ben maar een simpele boer. Heb het al zo vaak gezegd maar ik doe maar wat joh.

1 like

19 likes

7 likes

5 likes

Interessant,

Ik vraag me dat ook wel eens af. Gaat het om een soort weg die we aan het bewandelen zijn naar een ideale collectie en pakken we onderweg van alles mee en laten we dat ook weer liggen.

Of is het gewoon toch een vorm van verslaving en moet de jacht op de volgende door blijven gaan?

Dat is wel een goede manier om het in balans te houden denk ik. En toch, mis je het zoeken (en vooral vinden) dan niet?

1 like

Goedemorgen allemaal #SpeedyTuesday

9 likes

Ik zoek wel, maar vind nog steeds niks beters. :grinning:

1 like

Dat lijkt me zowel een heerlijke als ook frustrerende gedachte. Mooi in balans

Denk dat ik inmiddels genezen ben met deze 2. Geen behoefte aan iets anders.

8 likes