Zomaar ff een mooie foto van je horloge (Deel 3)

Heerlijke focusstack van m’n nieuwe Grand Seiko… #honeymoonphase

16 likes

Poah prachtig horloge!

1 like

Ja man… het ding is ultra sexy. :laughing:

5 likes

17 likes

16 likes

Hoeveel lagen? Per centimeter gemaakt, nog minder?
Wel heel gaaf

2 likes

16 likes

5 likes

Slechts delen van millimeters… 50 foto’s in totaal om het horloge van voor tot achter scherp te krijgen.

2 likes

9 likes

6 likes

5 likes

10 likes

6 likes

4 likes

Certina it is! :green_circle:

Vandaag wat de tijd genomen om met mijn Nikon D5300 (Gisteren opgehaald) plaatjes te schieten.
Mijn eerste DSLR, toch even oefenen gezien dit wel wat anders is dan mijn telefoon.

Ikke dikke blij! :+1:t2:

Foto is vóór datum en tijd ingesteld is en na lichte bewerking in snapseed, excuse moi voor de stofjes.

12 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst (van de Nikon). De foto ziet er wel super tof uit. Goede setting, lekkere kleuren. :sunglasses:

Wat betreft de stofjes… blaasbalgje, microvezel doekje, maar vooral een stukje buddy kit (weet even de naam niet…) :smiley:

1 like

Thanks! Die gaat goed gebruikt worden!
Dankje, het was even een snel schot uit de losse pols en een uitprobeersel (tevens de reden dat de stofjes me later pas opvielen :sweat_smile:).
Qua settings heb ik de standaard close-up stand gebruikt, en in snapseed enkel de warmte een beetje opgehoogd, scherpte een tikje opgehoogd en de helderheid een beetje verlaagd.

Er komt aanzienlijk minder bewerking aan te pas om er iets moois van te maken dan de foto’s die ik voorheen met mijn telefoon heb gemaakt :grinning:.

Dit was het orgineel.

Goeie tips voor de stofjes!
Normaliter veeg ik het er snel wat af met een schone handdoek, maar je brengt me wel op ideeën :thinking:!.

3 likes

2998-61

12 likes