Mooi hoor.
Doet Doxa goed met de kleurtjes.
Mooi hoor.
Doet Doxa goed met de kleurtjes.
Zeker! En al ruim 50 jaar!
Jij een van de eerste, die van mij een van de laatste…: nr 284
Zeg nooit nooit maar ik vind de turquoise ook wel wat hebben.
Probleem van mij is dat ik eigenlijk alles gepast wil hebben voordat ik iets koop
Bij mij staat er 07/50.
@whisky
Dat is met Doxa wel lastig inderdaad. Vintage Doxa kun je passen bij awco, daar ligt er nog een. Of die van mij, je bent welkom om te komen passen.
Modern Doxa is er genoeg op het forum, als je in “Doxa only” een oproepje plaatst zijn er vast mensen die je willen laten passen!
@scrubsaurusrex bijvoorbeeld heeft de turquoise. Die mag je vast even passen!
Ik kan hier best de komende 5 maand uitloggen, er komt tegenwoordig weinig anders op de pols en ik hoef er jullie niet verder mee te vervelen. Fijne zomer allen, tot september ofzo!
Passen mag altijd idd
Jij moet m trouwens ook nog steeds zien hè?
Ow valt vast wat te regelen.
Misschien 2022 plannen. Ga deze zomer lekker genieten van de Nomos.
En ik al meer dan een jaar…
Ze hadden er vast nog een paar gevonden…
Ik heb dit nooit een mooi horloge gevonden. Zodra ik voorbij je foto scroll ga ik het ook nooit meer een mooi horloge vinden.
Maar Jezus wat een mooi horloge!
Ik heb nog geen prachtige zomerse klatser (complimenten voor de woordkeuze) maar ben er wel naar op zoek. Het lijkt mij dat wanneer je gaat backpacken in bijvoorbeeld Zuid-Amerika of Azië je zomerse klatser een horloge moet zijn wat een onder de radar valt en niet uitnodigt om overvallen te worden. Ik zat te denken aan een Longines Hydroconquest of Oris Propilot maar misschien is dat zelfs te veel van het goede. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik heb dr een G-Shock voor gehaald.
5 maanden Azië met een g-shock overleefd.
Ik zou niks van grote waarde meenemen. Niet zozeer dat je overvallen wordt. Wel dat het behoorlijk heftig is voor je horloge met al dat klimmen/duiken dat soort zaken.
Zal er eens een mailtje aan wagen.
Echt waanzinnig mooi horloge !