Zomervakantie 2022! ☀️

Lekker vakantie setje zeg :sunny::swimming_man:‍♂🛟:desert_island:

Is dat een 40mm PAM00049?

Het is de 40mm pam00051 (idem als de 00049) maar geleverd met stalen band.

1 like

Thanks. Daar moet ik eens naar op zoek gaan… Lijkt me een draagbaar exemplaar voor alle zomerbestemmingen!!

Super draagbaar. Lug to lug 47mm

Draagt qua maat een beetje zoals mijn 116610

Hieronder zie je hem naast een sub en een dj41. Krijg je een beetje idee van de maat.

11 likes

Ben je 'm nog niet zat? :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

Ik heb hem afgelopen zaterdag gekocht :joy: Maar je weet nooit dat is waar. Deze gaat lekker mee op vakantie :sunny:

1 like

Enjoy… mocht je er nog ergens een aangeboden krijgen… :wink:

1 like

:+1:

Op dit moment zie ik ze niet aangeboden. 1 in Duitsland maar die hebben ze volledig gepolijst. Dus heeft geen gebrushde kast meer :innocent:

1 like

Momenteel met vakantie in Italië :it: en de Omega Planet Ocean meegenomen maar zojuist een guilty pleasure gekocht :blush:

De Citizen Aqualand JP2007 Emerald Green Limited Edition :green_heart:

9 likes

Pas in juli op verlof, maar het zal deze zijn die meegaat.

6 likes

Oeh dat is een beauty :ok_hand:

1 like

Hier wordt ik dan weer vrolijk van, mijn Zweden horloge (of Oekraine als je wilt).

5 likes

Nee hoor, geen domme vraag. Maar een rubber band is lichter, minder krasgevoelig en flexibeler en (dus) comfortabeler dan een stalen band, kan heel goed tegen water, i.t.t. een lederen band en je hebt ze in allerlei leuke kleurtjes en dat geeft je horloge in één keer een lekkere zomerse look. :sunny: De ideale band voor sportieve activiteiten en op en in het water en op vakantie, dus.

1 like

Deze 2 mogen mee op vakantie:

15 likes

Integendeel. Na een paar jaar geleden,om het eens te proberen, een paar Vostoks op rubber te hebben gezet,draag ik in de zomer nauwelijks nog iets anders.

Laat de zomer maar komen!

7 likes

Mijn zomerklok :slight_smile::+1:

10 likes

Zweet zo een rubberen band niet snel in warm zomers weer? Zelf geen ervaring mee hoor, staal lijkt me dan juist koeler en misschien wat ventilerend door de kleine openingen.

Ja, als je echt een hele tijd in de hitte van de brandende zon zit wel ja. :sunny: :sweat_smile: Maar ik vind niet dat je er 's zomers overdreven snel mee gaat zweten. En zo’n rubber band is ook heel goed schoon te houden. Dus, als je al wat gezweet hebt: even afspoelen en klaar! :shower:

Edit: nog even gecheckt, op deze toch best redelijk warme middag: nee hoor gewoon droog! :grin: