Zondag 7 Oktober 2018 De Rikketik ,waar ga je voor kijken?

Ge je een horloge clinic volgen?
Kijk eens in de topic “Wie kan/wil service workshop geven?”

Was je zeker niet bij mij?
Er liggen op mijn stand tafel zeker een aantal van deze Jaeger-LeCoultre dresswatches.
Memovox, Futurematic en meer van die dingen.

Het uurwerk ziet er standaard uit omdat het de standaard is. Wellicht niet dit specifieke kaliber, maar wel uurwerken van dit kaliber (niveau) uit die tijd.

2 likes

Heb je wel in het juiste horloge gekeken?

2 likes

Ik ben wel van plan om te gaan maar zoek niks speciaals; misschien een leuke vintage Tissot op de kop tikken maar waarschijnlijk alleen wat kletsen met forumleden en een broodje kroket happen. :sweat_smile:

4 likes

Precies, JLC was en is dé standaard. Ze maakten en maken nog steeds uurwerken voor andere prestigieuze merken, zoals Breguet.

1 like

Nee ik was bij dhr. Stok.

Aangezien je nog jong bent, ben je nog heel flexibel qua hersenplasticiteit, daarmee is het zeker goed mogelijk om positiever te worden. Heb ik ook gedaan. Negativiteit is aanstekelijk, een soort verslaving voor veel mensen, het is lastig om eruit te komen. Echter kan het wel, positiviteit is hard nodig in deze tijd.

3 likes

Houten is nogal ver weg voor een broodje kroket.

Ik ga dus niet heen.

2 likes

Moet helaas mee naar de http://www.potstillfestival.com/ de hele middag verschillende whisky’s, cognac, rummetjes en ander distillaat te mijzelf te mogen innemen. Ik lig dus ergens anders.

Succes met alle vondsten en aankopen die dag

2 likes

Oh nee? :point_down:

Da’s toch hartstikke positief? :grin:

2 likes

Ik bedoel uit zijn mond/vingers. Niet zijn weener, die heb ik gelukkig niet gezien.

Hmm, ik ben het er toch wel een klein beetje mee eens. Dat de circulaire brushing van de verschillende bruggen niet in elkaar overloopt bijvoorbeeld. Nou ben ik wel fan van de wat meer industriele looks/afwerking van de vintage uurwerk dan van de bling bling tegenwoordig. Volgens mij was dit ook niet de duurste / meest high end JLC destijds?

Correct, niet de duurste en ook niet de meest luxe. Het was ook een verguld horloge met stalen achterdeksel. Toch was ook in die tijd een dergelijke Jaeger-LeCoultre onbereikbaar voor de gewone man.

1 like

Dat betekent dat hij op zijn jonge leeftijd al leidt aan een erectiestoornis. Als je van dat uurwerk geen boner krijgt, dan weet ik het niet meer hoor… :joy:

2 likes

Al dat gelul over het lid (van) @pulsar96. Ik vind het wel tijd voor een natte poes eerlijk gezegd!

:sunglasses:

5 likes

Ik moet werken aankomend weekend :disappointed:

Meld je ziek dan. :joy: Slecht advies.

2 likes

Werkte hij niet toevallig op de rikketik beurs?

Mijn partner kan je uit de doeken doen hoe het met mijn erecties gaat, maar neem van mij aan dat ik geen dikke joekeloekes krijg van dat uurwerkje.

Van 99,999% van alle horloges gewoon niet,eerlijk gezegd. Erecties zijn voor fijne madammen en aanpalige soorten mens.

Het is een prachtig horloge, laat daar geen twijfel over bestaan. :grinning:

Heren @Fate_Amenable_To_Change en @Jurtz. Kunnen jullie hier verder over “lullen” in topic:

https://www.horlogeforum.nl/t/aaien-of-strelen-van-horloge

2 likes