Zondag: laat die rode datum zien! (ehhh, en/of de dag :-) )

3 likes

Red Seiko Sunday!

6 likes

Ret Timex Sunday…

7 likes

11 likes

8 likes

9 likes

7 likes

5 likes

Fijne avond!

6 likes

Geen zondag vandaag, maar wel een rode datum…

3 likes


Lekker kleurrijk in 't weekend. :blue_heart::heart::orange_heart:
Draag de SNKP23 best vaak op zondag, weinig kans om hem te beschadigen.:wink: Wel even uit nieuwsgierigheid op mesh gezet, kan ie ook prima hebben. :ok_hand:

7 likes

4 likes

Door mijn squashbuddy tijdens zijn diensttijd in de jaren '80 gekocht in de personeelswinkel in Seedorf, daarom ‘Son’, want Duits voor Sonntag. Hij ‘hoefde’ hem een paar jaar geleden niet meer. Bij mij was hij welkom! Duurde een tijd voor ik hem kon dragen, want degene bij wie ik op de Rikketik een nieuw bandje kocht en die dat er wel even op zou zetten brak de pin af. Het uiteinde bleef in het gaatje zitten. Uiteindelijk door een goede horlogemaker er uit gehaald. Meteen een onderhoudsbeurt laten geven, hoewel de waarde van het horloge dat eigenlijk niet rechtvaardigde. Prettige en zonnige zondag!

3 likes

6 likes

3 likes

Heb je de kleine lettertjes weleens goed bekeken onder de 6? Er staat geen made in japan of zo, maar japan cased in het midden, hongkong rechts en nog iets aan de linkerkant wat ik niet kan lezen…Ben gewoon nueuwsgierig.:slightly_smiling_face:

Grappig dat je dat ziet en zegt. Nee, zo goed bekijk ik mijn horloges uit mezelf meestal niet… Ik zal zo de oogloupe er even bij halen, maar links van ‘movt’ staat volgens mij ‘CK’. Nog verder naar links denk ik het modelnummer 6309 855L, als ik het goed lees op de foto. Zal daar ook eens op zoeken. Misschien dat voor export bestemde goedkopere modellen in Hong Kong van een kast werden voorzien? Mogelijk om fiscale redenen? Weet een van de vintage Seiko-kenners hier meer van?

Vandaag

7 likes

Ik ben beter in horloges zonder datum. Ik merk dat ik toch te lui ben om ze goed te zetten.

4 likes

8 likes