Zeker weten was al weg!
moker333 Schreef:
Frans53 Schreef:
1 uniek Horloge over maakt het leven wel
makkelijker…
Klusklok erbij en je bent klaarSucces met beslissen!
mvg
Dat dacht ik ook! hoef ik niet zoveel te kiezen
(
Wat een rust zal je krijgen en je hoort niet meer bij de
verknipte getikten die elke dag vastlopen omdat ze niet
kunnen kiezen uit een veels te grote verzameling… 
(ik spreek hier voor mezelf)
Ik zou het niet doen.
Gewoonweg omdat ik die Panerai een prachtig horloge vind!
Vooral die gesatineerde kast , i.c.m die glimmende ‘bezel’.
Erg mooi.
De Breitling en Steinhart zeggen mij niets.
Maar dat maakt in deze niet uit.
Die I.W.C maakt mij ook niet warm , en dat kan kloppen.
Ik heb I.W.C altijd nog “gevoelsmatig” een “koud” merk gevonden.
Beetje te klinisch en karakterloos… maar dat vind ik…Prachtig allemaal, maar geen emotie.
Nee, ik zou het niet doen…
Je panerai is te mooi en te veelzijdig…
Plaats daar maar eens een foto van de achterkant 
H47 Schreef:
Altijd leuk zoiets te zien dat weet ik weer dat ik
niet de enige gek ben
(tu)
(tu)
Doen, alleen zou ik zelf voor een ander model van IWC gaan.
Vraag marnix.moed maar om een poll, doen of niet doen. Daarbij zal blijken(alvast een suggestie) dat de meeste leden kiezen voor ‘niet doen’.
Ik zeg doen (tu)
Ik heb niets met Panerai, noch met Breitling… En in feite ook niet met IWC maaaar, ik zou het wel doen! 
Doen, alleen zou ik voor wat anders dan die IWC gaan. Want vind het design weinig bijzonders. Ik zou dan eerder voor een meer spannende Hublot gaan, een Classic Fusion of Big Bang. Om een beetje in dezelfde high tech stijl te blijven.
Doen! Het zit in je hoofd, dus het afscheid nemen is begonnen. Krijg je spijt? Dan is de iwc zo weg en het andere spul terug gekocht. Je bent dan wel een “ervaring rijker, en wat knaken armer…”… Maar het is een hobby nietwaar 
Ik ben geen fan van de Ingenieur dus nee.
Groeten.
Noel.
Panerai houden, Steinhart aan mij verkopen, de Breitling aan iemand anders en nog even sparen voor de IWC
Doen. Heb je eindelijk wat moois om je pols 
tomhster Schreef:
Doen. Heb je eindelijk wat moois om je pols
Hahahaaaa, duidelijk! 
Gewoon doen…
XXoF Schreef:
Die IWC is wel heel erg vet(tu)
Maar aan de andere kant is je Panerai ook super!
Als er een mogelijkheid is om alleen de Breitling
en die andere wegh te doen en met wat bijbetaling
de IWC te kopen dan zou ik daarvoor gaan.Succes in elk geval!!
Dat was precies wat ik dacht
De Panerai ziet er ook geweldig uit!
Het design van de IWC Ingenieur is tijdloos en in mijn ogen de mooiste kastvorm die er is. Die Gérald Genta is niet voor niets door een aantal merken ingehuurd om wat design werkzaamheden te doen.
Ik vind het ontwerp van de Ingenieur nog mooier dan van de Audemars Piguet Royal Oak. Ik zou dus ook de drie inwisselen voor een Ingenieur, maarrrrr niet de Big Ingenieur met een afmeting van bijna 46mm. Alhoewel hij niet zo hoog is en mijn polsen er breed genoeg voor zijn, zou ik toch voor een 44mm model gaan of nog kleiner.
Nogmaals, het water loopt me in de mond bij een Ingenieur, maar 46mm is misschien toch wat teveel van het goede.
Ik vind je PAM veel leuker dan de Ingenieur. Wou alleen dat deze uitvoering ook de gangreserve heeft op de achterzijde, zoals de PAM320. Icm stalen band zou dat mijn ideale Panerai zijn.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.