Zwart-witfoto topic

8 likes

4 likes

venco-venco-zwart-witjes-1-kilo

5 likes

:joy::joy::joy:

9 likes

6 likes

4 likes

4 likes

6 likes

5 likes

6 likes

7 likes

6 likes

Spetterende foto !

1 like

6 likes


Dit is zo mooi man, werkelijk, en ook in werkelijkheid.
Dus zowel foto als echie

10 likes

Mooie zwart/wit foto. Mooi horloge.

1 like

Haaaaahhhh Bert, jij ziet het ook! Dankjewel :grinning:

Hoef je niet voor te bedanken (vind ik wel leuk) is gewoon een constatering van een feit. Ik vind lang niet alle seiko’s mooi maar af en toe springt er een uit zoals deze. Ik heb iets met zwart/wit foto’s en films. Ik vind de scherpte vaak mooier en beter dan die van kleur.

1 like

Ben ook gek op zwart-wit.
Heb als Leica fotograaf 2x serieus overwogen om de M Monochrome te kopen.
Heb er een keer een dag mee gewerkt tijdens een Leica workshop.
Bestanden waren indrukwekkend mooi.

Maar zoooo veel geld, dus ging niet door.

Check deze Vimeo

src=“https://player.vimeo.com/video/66352973?h=fb41290301” width=“640” height=“360” frameborder=“0” allowfullscreen>

Enjoy