Prachtige horloge !!!
1 like
Dankjewel, ook ik ben nog steeds enthousiast.
Heb , toen ik hem net had, nog onmundig veel (bijna dezelfde) foto’s gepost in een speciaal draadje. : iets met Avalanche in de titel.
Voor als je je wil laven 
1 like
Schitterende foto, echt
1 like
Dank je wel 
1 like

2 likes















