Zwart-witfoto topic

Prachtige horloge !!!

1 like

Dankjewel, ook ik ben nog steeds enthousiast.
Heb , toen ik hem net had, nog onmundig veel (bijna dezelfde) foto’s gepost in een speciaal draadje. : iets met Avalanche in de titel.
Voor als je je wil laven :grin:

1 like

Schitterende foto, echt

1 like

Dank je wel :blush:

1 like

5 likes

4 likes

3 likes

2 likes

3 likes

4 likes

afbeelding

2 likes

3 likes

4 likes

Nog een Oris

5 likes

Ennnnnnnogeen

3 likes

Doe ik ook even mee met een Oris.

7 likes

3 likes

Ik was gisteren alleen nog even vergeten de datum te verzetten :poop: :see_no_evil:

8 likes

8 likes

4 likes