Zwarte wijzerplaat

5 uit 12

2 likes

2 likes

Eigenlijk geen idee. Mijn plan was om aan het einde van het jaar 1 topper te kopen met een witte wijzerplaat ( zenith omega jlc ) .

1 like

Die Seiko is gaaf!

Nix mooier dan zwart toch?

1 like

Bij mij vertegenwoordigen de zwarte platen ook een aardig deel van de verzameling.
De laatste tijd ben ik vooral in de ban van de Scurfa:

Ik denk dat ik een zwarte plaat veel makkelijker vind om te combineren met een leuke strap. :slight_smile:

Vroeger, toen ze God nog Zoroaster noemden, was dat zo. De laatste tien jaar? Hmmmm.

Ik vrees dat ik zwart, wit, beige, Champagne, groen, bruin, blauw en turquoise in de aanbieding heb.

Even kijken op de pols…

2 likes

Ik ook

Dank u, zijn er niet veel van hier gok ik zo. Ben er erg tevreden mee.

Nietzsche en Freddy Mercury draaien zich om in hun graf…

Hahaha, mijn kleermaker is Zoroastriaan, uit Perzië. Twee dingen nooit doen: roepen dat Nietsche Zoroaster uitgevonden heeft, en zeggen dat Perzië en Iran hetzelfde land zijn. :roll_eyes::rofl::rofl::rofl:

Mercury, die snap ik even niet.

1 like

Nu nog met zwarte wijzerplaat, straks niet meer :smiley:

Maar wel bekend gemaakt in de Westerse wereld met dat boekje.

De bekendste Parsi ooit.

1 like

Maar was hij Zoroastriaan? :thinking::wink:

Ik heb die film over hem gezien, maar daar zat niet veel religie in.

Mijn kapper ook :rofl:

Durf mijn collectie er op te zetten dat hij wist dat zoroaster slechts de profeet was :wink:

Oh ja, zwarte dial!

3 likes

Deze had je toch nog geen maand?

En nu al een flinke schaafplek op de lug rechtsonder… :man_facepalming:

Doet zeer om te zien. Aan de andere kant, kudo’s for the no fucks given! :joy: :+1:

Groot en heel erg zwart :face_with_hand_over_mouth:

Hahahaha, ja, maar de zin “Toen God nog Mazda heette” zal per definitie verkeerd opgevat gaan worden. Dan ga ik liever wat scheef zitten. Evengoed, leuke proto-religie. Het motto is fantastisch.

“Goede gedachten, goede woorden, goede daden”.

Wat moet morele filosofie toch ooit eens simpel geweest zijn, voordat mensen als Socrates roet in het eten gooiden.

Mooie Chronomaster!

@hendrik, hier heb je nog wat zwarte platen:

En uiteraard iets wat er tegenaan schurkt op zo’n manier dat ik bijna nooit zie dat het blauw is:

En een bruine ex van me:

Want ja, zwart hoeft niet zwart te zijn.

1 like

Vind zwart meestal wat aan de saaie kant en toch heb ik er 6 in de verzameling zitten :thinking:

Ik ken dat probleem ook!
Zie elke dag horloges die ik niet bezit!
Heel frustrerend is dat!