Ik krijg zin in chips
Mijn ervaring? ETA’s lopen voor, Omega’s/Fortis loopt strak en Seiko loopt achter…
Wat een simpele vraag teweeg brengt!
Na enkele minuten vragen ze of mijn vrouw verpleegster is!
och, maak een rit(je) in een Honda S2000, trek lekker door tot 9000 rpm en de emoties komen vanzelf…
Altijd baas boven baas
he verdorie, moet ik weer het toetsenbord afdrogen…
Hoe hard ie rijdt interseert me geen fuck.
Het gaat er mij om hoe fijn rijdt de auto
Belangrijkere vraag: Word jij er geil van?
Jij bent wel adrem,dat wordt ik inderdaad niet maar toch leuk om het rond je pols te dragen
Was maar een eenvoudige vraag jongens.
Mischien had ik de vraag anders moeten stellen.
gr
Oepsssss, verstandshuwelijk?
Sluit me hier volledig bij aan. Ik rijd ook geen Dacia en heb meerdere (Zwitserse) horloges.
Oh oh…Louis door de bocht
Kan jij onmogelijk last van hebben.
Hahahaha
Ik denk als je een paar specifieke uurwerken had genoemd dat dat dan wat duidelijker overkomt.
Ik was tot voor kort wel een liefhebber van uitsluitend Zwitserse automatische uurwerken omdat ik bij sommige Miyota’s de rotor luidruchtig hoor rammelen, en daar houd ik niet van.
Heb ik bij Seiko geen last van maar zoals Louis zei ik ken ook alleen maar Seiko’s die achter lopen en dan heb ik het uiteraard niet over de duurdere uurwerken uit de Grand Seiko lijn.
Groeten,
Noel.
Voor een horloge die er lekker uitziet en het altijd doet kun je je inderdaad afvragen wat het er toe doet. Een Quartz van de markt van €25,- zou dan voor sommigen kunnen voldoen. Maar er is nog zoiets als kwaliteit, een uniek ontwerp, leesbaarheid, functionaliteiten, draagcomfort en ja…status en verzamelwoede.
De vergelijkingen met de genoemde auto’s gaan slechts een beetje op. Daar gaat het om veiligheid, brandstofgebruik en betrouwbaarheid. Ik zou mijn kaal uitgeruste (te) dure Audi toch niet meer willen ruilen voor mijn eerdere -veel voordeliger- rijk uitgeruste Renault en 3 Toyota’s. Als je het niet voelt is het ook niet belangrijk.
O ja, het heeft ook iets te maken met je draagkracht, geloof ik
Verstand is niet altijd lekkerder of beter.
Ja inderdaad, maar verluid zijn Zwitserse horloges nogal zwaar…
Sterk ja, net als je karakter