Foto's uploaden

Niet enorm belangrijk maar foto’s plaatsen via IOS op de iPad lukt wel maar vanaf de iPhone is die optie er niet.

Knopje rechtsonder “Upload”

1 like

Ach wat stom. Gewoon overheen gekeken. Ik zat in dat balkje boven te zoeken :smiley:

Even testen…

1 like

Hij is gelukt zie ik :wink:

Ja enige wat ik jammer vind is dat scherpe foto’s op het forum wat onscherp worden. Heb al verschillende resoluties geprobeerd maar krijg dat niet mooi.

1 like

Daar kan ik je niet mee helpen, totaal geen verstand van…

1 like

Ik krijg deze foto anders wel haarscherp in beeld :+1:

1 like

Ok vreemd. Als ik een foto upload vanaf de desktop dan zie ik hem eerst even op de originele scherpte en na 1-2 seconde komt er een soort waas overheen.

Vreemd, zowel op het grote scherm als op mijn tablet kan ik goed inzoomen en krijg ik een haarscherp plaatje te zien. In de markeringen op het oranje monster kan ik de oneffenheden in de zwarte streepjes zien!

Maar het origineel is scherper :wink:

Edit

Ik zie het al. Als ik de foto opklik is deze wel scherp. In het topic is hij onscherp waarschijnlijk doordat hij verkleind wordt.

1 like

Dan heb ik een nieuwe leesbril nodig :joy::joy::joy::joy:

1 like

Wat ik wel jammer vind is dat je via de IPhone niet meerdere foto’s tegelijk kunt oploaden, terwijl dit met de ipad wel mogelijk is.

2 likes

Ter aanvulling. Op je desktop is er een ander knopje.

PS: ben ook maar even zo brutaal de titel aan te passen.

De laatste tijd kan ik bij veel topics de fotos niet zien, op de plek van de foto staat het bericht: “please update your account to enable 3d party hosting” photobucket.com/p500 . Ik heb een account op photobucket alleen moet ik dan upgraden en dan vragen ze 399 dollar voor, beetje veel.

Wordt elders al besproken.

Goedemorgen,
Dat probleem heb ik ook… Waar is dat dan besproken ?
Met vriendelijke groet, Cor.

Zie de link in mijn bericht.

1 like

Goedemorgen,
Ben een beetje digibeet. Waar kan ik zien hoe ik foto’s moet plaatsen?
Heb een Apple .
Groet,
Gerard.

@hendrik, kan je hier vast verder mee helpen.

Als je het hebt over een Apple telefoon:
Als je een bericht maakt zie je rechtsonderin het knopje upload

Als je het over een Apple PC hebt dan zie je

Deze knop.
Je kunt trouwens ook gewoon een foto erin slepen.
Wel netjes wachten tot het uploaden voltooid is trouwens anders werkt het niet(je ziet dat uitgedrukt in %).

Succes!