Photobucket

Sorry mensen, photobucket heeft een gedeelte van mijn foto’s in “gijzeling” totdat ik upgrade naar een abbonement van $399 per jaar, jullie snappen het: dit gaat niet gebeuren.
Een gedeelte of al mijn foto’s zullen dus niet meer te zien zijn…
Het ergste is dat ik zelf ook geen toegang meer heb en dus deze foto’s kwijt ben :rage:

Link naar draadje op tz-uk:

Kudt…:thinking:

F@ck…! :rage:

Hier hetzelfde :rage:

Maar als je de PB app gebruikt dan kun je jouw albums nog downloaden. Dit heb ik net gedaan met de Android app. :+1:

1 like

Ik heb zojuist gelukkig ook al mn albums gedownload , ben wel blij, meer dan 1500 foto’s …
Iemand een tip voor een goed alternatief??

Ik gebruik Myalbum. Bevalt me prima. Gratis, al jaren. (tot nu toe) :wink:

1 like

Voorlopig alles maar via google foto’s :grin:

1 like

Hoe gaat dat dan in zijn werk?
Wat dat betreft, ben ik een rasechte analfabeet…:flushed:

Hoe gaat dat dan in zijn werk?
Wat dat betreft, ben ik een rasechte analfabeet…:flushed:

1 like

Crap, al men posts op meerdere forums waardeloos geworden :rage:

Photobucket sucks!

Ze sturen ook irritante spam, zelfs pop ups dat mijn
laptop een virus zou hebben.
Dat kan helemaal niet want ik draai Linux :laughing:

Photobucket is overbodig geworden en dat vinden ze niet leuk.
En daarom gaan ze dan de klant maar pesten.
Ik hou al mijn foto’s lekker op mijn eigen drive :+1:
Een dikke vette vinger voor Photobucket dus.

Met de knop “download album” , zit rechts als je een album open hebt.

Ik heb geen problemen, maar het was sowieso een goede gelegenheid om alle foto’s op een enkele na ten behoeve van een ander forum, te deleten. Deed er verder niets mee.

Google of flickr…

Ik gebruik Flickr en erg tevreden over.

Of mega daar heb je 50 Gb gratis

Tinypic.com om snel foto’s te delen voor het forum. Voor eigen gebruik zou ik sowieso niets online willen hebben/delen. Mocht je het wel willen raad ik Flickr aan.

Heb een nieuwe camera, als test ff een account aangemaakt en 1 foto op Flickr gezet. Het is ongelofelijk wat voor informatie er allemaal zichtbaar is bij zo’n digitale foto! Dus als je ze openbaar maak, kijk dan even goed wat je wil delen en hoe je dat kan aanpassen.

Rechts onderin staat een afbeelding van een camera, en daaronder staat “Show EXIF”. Kijk maar eens wat je allemaal kan zien.

Let niet op de foto zelf aub —>> klik

Picturepush is ook makkelijk. En niet duur.

Wat is er mis met het uploaden van foto’s naar het forum?
Ik zie vaak genoeg verwijzingen naar een andere site gezien die verbroken waren. Vaak zijn foto’s van een oud(er) topic dan ook niet meer te zien.