HFLE2016: vierde stemronde!

geen minutenstreepjes…:cry:

Alles komt goed :wink:

Aleej, ongeveer is toch ook goed ;-).

Mja het begint wel heel NL aan te doen met al dat oranje… Ik vind hem echt over the top nu. Maar hulde voor een democratisch stemproces!
Ik voorspel dat heel wat mensen hier heel snel op uitgekeken gaan zijn, hopelijk krijg ik ongelijk. Maar niet zo heel lang geleden was er een gelijkaardig enthousiasme voor de opvallende stuckx horloges, die zijn volgens mij intussen ook al grotendeels op horlogemarkt terecht gekomen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

6 likes

Die cijfertjes zijn in het echt werkelijk heel klein hoor. Bovendien vind ik bij nader inzien ook dat G minder druk oogt dan F, juist door de consistentie. En het eerste flipper-proof horloge moet nog gemaakt worden :wink:

Dat gezegd hebbende, was het ook niet per sé mijn voorkeur. Maar uiteindelijk boeit dat niet: het is een horloge voor en door het HF, niet voor en door het team.

2 likes

Zou het een idee zijn om géén modelaanduiding op de plaat te hebben? Wordt 'ie weer cleaner/rustiger van misschien. Kweenie of het wat is hoor…just throwing it out there.

2 likes

Aan de bovenstaande reacties te zien heb je gelijk gehad :smile:

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

:joy::joy::joy:

Ik weet niet zeker of dat past, maar we gaan ons best doen :thumbsup:

2 likes

Het origineel:

1 like

Ben je wel nog “orange pepsi, orange markers” vergeten. Voor de kleurenblinden.

Dit kon iedereen aan zien komen en verwachten…gooi er nog 5 stemrondes tegenaan, en de gemiddelde Swatch is beter te verdragen.
Maar goed, de kopers wilden een limited, en zullen die krijgen.

2 likes

:joy: :flushed:

vind het origineel wellicht mooier…

Haha idd. Ach dat krijg je met democratie, maar de meeste mensen vinden het G-ontwerp blijkbaar het mooist en daar gaat het om, macht aan het volk! Het is wel een beetje overdreven om het een gedrocht te noemen, zo erg is het ook niet. Ieder zijn mening natuurlijk, maar als je goed kijkt zijn de cijfers in de render wat groter dan het origineel. Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen, met de kleur oranje. Het word gewoon een schoon klokske, work in progress…

1 like

Tja. Uit de stemming blijkt in elk geval een overduidelijke en massale voorkeur voor (1) een optellende schaal en (2) een gedeelte met gekleurde streepjes. Daar kunnen we niet aan tornen: dat moet er gewoon komen, anders is het stemmen een farce.

Maar als er écht een soort rebellie ontstaat over teveel oranje, zouden we misschien kunnen overwegen om een ontwerpvariant op G te maken waarin de oranje getalletjes op de ring allemaal wit zijn (ipv oranje d, zoals optie F, om-en-om). Dit is overigens geen belofte, maar meer een luchtballonnetje. Zou uiteraard binnen het team besproken moeten worden. Zijn er mensen die daar extreem blij van denken te worden?

1 like