Horloge nieuws 2020! Plaats hier alle nieuwigheden van 2020!

Ik ook maar alleen als ik ze zelf in de stickers nieuw heb aangeschaft. Al het ‘gebruikte’ spul vertrouw ik niet in de buurt van water, bij het afwassen en bij regen gaat deze niet om de pols!

2 likes

Je kunt dat gewoon laten testen…
Sowieso een goed idee…

Zo heeft iedereen zijn eigen ervaringen. Ik vind 10atm prima om mee te zwemmen en nog nooit problemen gehad. Ook weleens gedoken met een Swatch met 3atm, was hem vergeten en liep nog prima.

Voor gebruik test ik wel mijn horloges en je moet er niet al te gekke dingen mee doen. Het gaat ook om de druk niet om de meters. Bijvoorbeeld het water inspringen kan er veel druk op het horloge komen. Vandaar dat sommige merken dit ook expliciet vermelden om niet te doen. Als voorbeeld JLC met een duikhorloge met nota bene 100atm!

Deze dus:

6 likes

Enne effe terug on topic…Na Breitling vorige week vandaag veel nieuws van IWC (nieuwe en kleurrijke portugiesers, zelf met tourbillon in enkele modellen), JLC (master control collectie) en Panerai (voor als je van veel lume of glow in the dark feestjes houdt).

1 like

Klopt, maar mijn prio’s liggen elders :sunglasses:

Bij regen valt de helft af, maar dan is de andere helft er gelukkig nog :stuck_out_tongue_winking_eye:

Garantie geval ja, maar nog vervelend en voor mij eigenlijk dan meteen een no-go met zo’n horloge.

1 like

Mooi maatje voor mij :ok_hand:t2: Valt sowieso groter op de pols. Ik zet ‘m op de wishlist :smiley:

https://www.horlogeforum.nl/t/nieuwe-limited-edition-panerai-luminor-marina-70-years-of-luminor/260905/14

Let’s talk watches :sunglasses::+1:

1 like

De nieuwe jeager Le Coultre. Die is mooi!

En dan a lange and sohne! :ok_hand::ok_hand:

En als laatste heel eerlijk vacheron heeft wel een nieuwe mijlpaal gebracht.

Voor mij weer duidelijk waarom Vacheron hoger in de pikorde staat dan one trick pony Audemars. Hele mooie dingen weer. En die nieuwe JLC lijkt iig op de plaatjes geslaagd - en relatief binnen handbereik. Benieuwd.

3 likes

Helemaal eens!

Kijk dit nu toch…

10 likes

Echt een schitterend horloge. Prijs dacht ik was 125.000 dollar en daarmee helaas net boven het budget :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Wanneer zelfs op de persfoto het horloge niet mooi op de pols ligt omdat de lug-to-lug afstand enorm is én de lugs niet genoeg afbuigen, dan is het toch tijd het ontwerp wat bij te schaven.
Al is horloge verder schitterend!

1 like

Die volledig zwarte Cartier is cool!

5 likes

Persoonlijk niet mijn voorkeur. Maar leuk is het wel.

Gaat vreemd ogen op de pols irl… maar leuk op die persfoto.

Ik vind het horloge op de foto prima zitten hoor.
Niet minder dan een Speedmaster Professional of een Moderne Rolex.

2 likes

ik heb een vraag over een oud Hugo Boss horloge. Ik wist niet precies waar ik de vraag moest stellen dus doe ik het maar hier :smile: Mijn vader heeft mij zijn oude Hugo Boss horloge gegeven en ik was benieuwd hoeveel zo’n ding nou eigenlijk waar is (ik wil hem natuurlijk niet verkopen maar ik ben wel nieuwsgierig). Ik heb overal gezocht en kon het nergens vinden misschien kunnen jullie mij helpen? Het is een ijzer horloge met op de achterkant de nummers 1120 en 09324 als je een foto wilt kan je me altijd een berichtje sturen ik hoop dat iemand de naam van het horloge vind

Probeer het eens met een topic in dat forum.

bedankt!