Horlogeplaatjes op z’n scherpst!

6 likes

Buiten z’n fascinatie voor voetbalschandalen, heb ik groot respect voor @malus65 zijn foto kwaliteiten.
Je levert altijd plaatjes van plaatjes af.

2 likes

mooi horloge die MB! Hoe bevalt die?

Kan ik je helaas nog niet vertellen…

Mag van mijn vrouw pas op 28/8/2018 rond de pols, onze 20e huwelijksverjaardag.

Ik hou je op de hoogte via het forum. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

haha oke, en foto’s maken mag al wel dus? :stuck_out_tongue:

De dag dat ik hem heb gekocht even een NA topic aangemaakt, maar moest beloven dat hij weer de doos in ging tot…

https://www.horlogeforum.nl/t/montblanc-uitpakken-en-dan-weer-de-doos-in-voor-3-maanden/157002

1 like

Ik gebruik een Canon 7D mk II met (meestal) een Sigma 18-35 f/1.8 lens en (soms) een Canon 100mm f/2.8 macro. Importeren, bewerken, archiveren, printen doe ik allemaal via Adobe Lightroom. Even wat oude plaatjes van m’n insta gepikt:

21 likes

Leuk, die had ik gemist. Maar leuk, aftellen gaat nu de goede kant op :slight_smile: haha Sterkte nog even laatste dagen :wink:

1 like

Sinn 104 in the dark…

2 likes

Damasko DA47 close-up…

3 likes

Ik ben daar soepeler in. Mijn vrouw is begin december pas jarig en heeft een nieuwe stofzuiger gekregen. Die mag ze van mij nu al gebruiken.

19 likes

Mooi! Toch leuk om het verschil met bare bones zaken te zien:


Waarbij de 6r15 het niet eens slecht doet. In vergelijk met een standaard-standaard ETAatje is het zelfs mooi.

3 likes

:joy::joy::joy:

5 likes

EOS7D met 50mm lens.

1 like

Ga helemaal stuk​:joy::joy::joy::joy::rofl::rofl::rofl:


Goedkope Canon Powershot van 6 jaar oud.

16 likes

Die Omega pic :heart_eyes:

1 like

Wat maak jij een mooie foto’s! Zelfs de strap van de Squale ziet er begeerlijk uit!

1 like

Wow, dat blauwe 5je! Is dat een mod?