Montblanc uitpakken en dan weer de doos in voor 3 maanden

Jongens ik ben blij!

Na een dagje shoppen met de vrouw in Antwerpen even langs geweest bij een verkoper van horloges in de buurt van de Antwerpse zoo.

Had een Montblanc Nicolas Rieussec GMT opzij laten houden om vanavond op te halen.

We bellen aan, sluisdeuren laten me van de ene kamer naar een volgende kamer, camera’s volgens elke stap die we maken tot we op een modern, minimalistisch kantoor terecht komen, leuk deze moderne inrichting.

Vriendelijke ontvangst, maar nu het kon niet snel genoeg gaan voor me, waar is ze dan?:sunglasses:

Transactie gebeurd!

Nog een gezellige babbel, even gevraagd of we de dames Montblanc Profile lady elegance even konden bekijken voor mijn vrouw, maar ik kon mijn vrouw echt niet overtuigen… laat mij maar mijn Fitbit aanhouden klonk het.

Dan om niet in het drukke verkeer naar huis te moeten rijden, toch maar even op restaurant gegaan… Met naast mij een zak met een Montblanc doos die op de grond staat.

Pfff was ik al maar thuis, ik wil hem vasthouden, kussen, knuffelen… nu staat hij daar op die koude vloer van het restaurant, helemaal alleen zonder liefde.

Na het afrekenen van het eten en het verlaten van de tafel… was maar 5 stappen van tafel weg, oeps, mijn horloge staat daar nog op de grond! Mijn vrouw even niet blij…

Thuis gekomen hem toch even voor 5 minuten uit de doos halen, want dan moet hij er weer voor 3 maanden in tot onze huwelijksverjaardag, was een belofte die ik moest maken aan mijn vrouw, maar deze aanbieding kon niet wachten tot augustus, het was dus nu of nooit ! :wink:

Hier is hij dan, hoop dat jullie er zoveel van kunnen genieten als ik, al is een Montblanc volgens sommige geen horlogemerk, ik moest en zou er ééntje in de collectie hebben.

77 likes

Dat worden 3 hele lange maanden :rofl::rofl:

2 likes

Alvast gefeliciteerd met deze (toekomstige) aanwinst. :+1:

1 like

aub, herrinner mij daar niet aan… ik slaap nu waarschijnlijk vannacht al zo slecht. :joy:

Gewoon af en toe stiekem om doen !!! :sunglasses::sunglasses:

1 like

Natuurlijk is Montblanc wel een echt horlogemerk, nog sterker sinds de aankoop van Minerva maken ze gewoon top horloges.

4 likes

Gedurfde keuze, veel draagplezier. In de toekomst. :smile:

Dit getuigd van pure wilskracht, en ballen van staal.

1 like

Prachtig horloge, en laat iemand nog eens beweren dat je slecht Nederlands schrijft. :upside_down_face::grinning:

2 likes

Merk wordt nogal eens verguist hier, maar ik ben behoorlijk fan van het merk.

Veel plezier met deze prachtige Montblanc!

Op een Mac makkelijker dan op een iphone om te zien wat je schrijft zonder bril… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dank u allen voor samen met mij blij te zijn en voor de morele steun van het niet dragen van een nieuwe aanwinst voor de komende 3 maanden! :joy:

2 likes

Och, mijn eerste automaat was ook 'n cadeau… Die maanden vliegen voorbij.

Gefeliciteerd, ook alvast met je jubileum.

1 like

Mooi, maar dát zou me echt niet lukken…

1 like

Mooie aanwinst, mooi merk ook met de connectie met Minerva. Gefeliciteerd!

1 like

Vond en vindt dit nog altijd een supermooi horloge! Zeer aansprekend design, maar ja… die 43mm :slightly_frowning_face:
Wacht geduldig een wristshot af😄

1 like

prachtige klok, 3 maanden wachten valt nog mee. ik wacht nu al meer dan een jaar, dat afstuderen ging toch even iets minder goed van gepland.

heel veel plezier ermee over een korte tijd :stuck_out_tongue:

3 likes

Wat een prachtig horloge, ik wist niet dat Montblanc zulke mooie klokjes maakt. Zelf heb ik een prachtige Montblanc pen, ook daar straalt de kwaliteit van af. Dit worden drie lange maanden vrees ik.

1 like

Heel erg mooi horloge en een verademing om eens iets anders voorbij te zien komen.

1 like

Inderdaad leuke afwisseling. Mooi horloge, natuurlijk ff gespiekt bij Timepiece bank. Schitterende glasbodem, mis ik nog in mijn collectie.

1 like

prachtig horloge hoor, maar dat die schroefjes (4e foto) er schots en scheef staan, doet afbreuk aan het horloge.

2 likes