Marathon Diver - Ervaringen met dit merk?

Gisteren per toeval op deze pagina terecht gekomen: Marathon Diver en omdat een beeld meer zegt dan tekst:

Omdat ik op zoek ben naar een vakantie / tuin / buiten horloge vond ik deze wel iets hebben…
Heeft iemand hier ervaring met het merk Marathon?

Alvast bedankt,
Frank

1 like

Er zijn heel wat mensen op dit forum die hier ervaring mee hebben. Gebruik de zoekfunctie eens.

Zou ‘m voor aankoop in het echie bekijken, de rand dial/bezel is onevenredig hoog. Was er daardoor snel op uitgekeken.

Als er de mogelijkheid is iemand te wijzen op het gebruik van de zoekfunctie ben ik van de partij :slight_smile:

3 likes

Tot kerst mooie korting op de marathon site.

Oh en pas op voor fakes op eBay. Hoewel dat voor elk horloge geldt.

Welke maat heeft je voorkeur: medium, regular of jumbo?

images

1 like

Ervaring mee? Ja hoor @Atomair! :sunglasses:

@Stephannl, size does matter… :rofl:

Dankjewel iedereen, voor de verwijzingen naar de verschillende post en naar de zoekfunctie :slight_smile:
Het enige waar er nog wat twijfel over bestaat is zoals @Sammie reeds vernoemde de hoogte van de bezel…
Keuzes, niet makkelijk…

Grt, Frank

Chapter ring. :wink:

2 likes

Prachtig horloge, zou het prima doen als vakantie klok.
Ik zou weg blijven bij de 36mm, dat is echt een tonnetje.
Hoogte is misschien even wennen, en met een overhemd zou hem niet dragen :slight_smile:

1 like

Bullet-proof horloge.

Yep…

2 likes

‘Rehaut’ toch? Pfff, wat een termen allemaal hè… verwarrend hoor! :joy: :rofl:

1 like

Went snel hoor enne onder een ‘casual’ overhemd is 'ie prima te dragen. :wink:

(crosspost)

1 like

Prachtige afbeelding om te laten zien dat de rehaut buiten proporties is…

1 like

Het is voor mij de reden 'm erbij te houden. Ik raak er juist niet op uitgekeken. Weer eens wat anders en de hoogte/dikte/diepte/… stoort me in het echte leven totaal niet. Op foto’s wil het inderdaad nog wel eens een serieuze dikkert lijken, maar om de pols: Ik vind het prima passen. Zoals je al eerder schreef, eerst “in het echie bekijken” en dan pas besluiten. Maar geldt dat niet voor alle horloges? :slight_smile:

1 like

Marathon meetup?

1 like