NA: blancpain vilerette uit 1993

And never will be.

2 likes

Nee dit is een andere. Jelle heeft deze in een juwelier onderwerg op vakantie gekocht als ik het goed heeft. Deze komt niet van marktplaats.

1 like

En 15 dagen later staat ie alweer tekoop!! :open_mouth:

Is dat niet wat snel of wordt het gewoon geen liefde; you can’t hurry love! :sunglasses:
(maargoed
ik ben dan ook geen flipperaar
meer een hamster!)

Het is echt een prachtig horloge alleen geen liefde wat ik bij andere horloges wel heb gehad. Hopelijk kan ik er iemand anders wel blij mee maken!

Zoals gebruikelijk citeer ik dan even een quote uit de film “Heat” uitgesproken door Jon Voight:

“It’s a free country brother” :sunglasses:

1 like

Toch papieren van The Hour Glass? Dus van marktplaats :wink:

Oh. Hebben deze papieren icm met het horloge op marktplaats gestaan? Hour Glass lijkt me niet een marktplaats verkoper, of heb ik het mis?

Meer dat het horloge op MP stond voor 1500 euro, met deze papieren. En nu staat hetzelfde horloge voor “ons horlogeliefhebbers” te koop voor 2500 euro. Oordeel zelf.

1 like

Klopt helemaal. Was nog in contact met de verkoper. 100% deze, herken de boekjes ook

Ah, ok,
 nou ja, voor dit horloge moet je ook een echte liefhebber zijn
 verder oordeel ik niet, maar kan wel melden dat ik zelf niet op marktplaats kijk voor horloges
 trekt me totaal niet als aan- en verkoopkanaal, dus dat “smerige werk” laat ik aan anderen over. :grinning:

Ik vertrouw jelle hierin 100%. Ik weet in ieder geval niet dat het horloge op marktplaats heeft gestaan. Volgens hem heeft hij het opweg naar vakantie gekocht. Van mij mag je anders geloven.

Je moet een beetje onderhandelingsruimte inbouwen, zelfs op HF tegenwoordig! :innocent::joy:

Gaat lekker met Daniel
 Maakt een goede indruk, zo op dit forum

Winst pakken is echter niet verboden, en het houdt de hobby leuk.

1 like

Ik heb de mailcorrespondentie nog bewaard


2 likes

Misschien moet je dan toch eens achter je oren krabben wat betreft Jelle
 :joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Mensen maken hier ook snel aannames.
Ik kan je vertellen dat ik dit horloge echt niet voor 1500 heb gekocht, dat hij volgens de juwelier ook meer waard is. In ieder geval laat ik het daarbij.

Zou je die privé met mij kunnen delen want ik ben me van geen kwaad bewust.

Overigens zeg ik daarmee niet dat jij hem voor 1500 euro hebt gekocht (en niet voor 2500 te koop mag zetten). Heeft ie de originele gesp erbij? Dat had die op MP iig niet.

Nou, mensen zijn niet gek, Daniel.

Ik garandeer je dat dit degene is die op Marktplaats heeft gestaan voor 1500 euro.
De mensen hier zijn pietluttig en zeer scherp op details. Het zou zĂ©Ă©r toevallig zijn dat er in dezelfde periode toevallig 2 dezelfde Blancpain’s met dezelfde papieren op verschillende plaatsen te koop hebben gestaan. Jelle zal hem wel gekocht hebben & jou een mooi verhaal op hebben gehangen, of jij hangt ons een mooi verhaal op.

Maak het vooral niet mooier dan het is, is mijn tip.

Dat wordt inderdaad niet beweerd maar wel word gesugeerd dat ik mensen wil afzetten en 1000 euro wins wil maken op een horloge van 1500 euro. Hierin was ik me daar in ieder geval niet bewust van.

Ik heb nooit de intentie gehad om mensen hier bewust af te zetten of het mooier te maken dan het is.
Ik heb niet op marktplaats gezocht naar dit blancpain horloge maar voor dit argument neem ik aan dat je gelijk hebt.
Door eerdere transacties met Jelle heb ik daardoor het vertrouwen in hem gehad om dit horloge te kopen.
Die gesprekken heb ik ook nog maar ik vind het eerder vervelend om te moeten lezen dat het vingertje nu wordt gewezen zonder te verofieren of ik me hier bewust van was.