Nieuwe aanwinst: Sinn 556 Jubiläum

Erg mooi!

1 like

Haha wij zitten in een andere afdeling qua smaak Onno :wink:

Less is more.

1 like

Maar kan ook teveel van het goede zijn :joy: :joy:

1 like

Beauty, van harte​:+1:t2::smiley:

Wel even een vraag… Hoe verhoudt die Sinn zich tot de SARX035 die je had gehad?

Nooit! :sunglasses:

1 like

Dat valt wel mee, toch? Ik ben ook weer langzaam terug van 44-45mm naar iets bescheidener. Deze Sinn lijkt me wel een alleskunner trouwens. Mag wat mij betreft aan het diner, maar ik zou er ook rustig mee in de tuin werken; overdonderend mooi :thinking:?? In mijn oog niet…

Dat hoor ik vaker en gaat niet altijd op lmao :upside_down:

Ik zeg Ochs und Junior

5 likes

Ik zeg niets! hahaha

Ieder zijn ding natuurlijk, dat is wat dit zo leuk maakt :wink:

1 like

Nou,

Ik kan op basis van de foto’s al inschatten welk effect de indices hebben. Zeer simpel, maar zeer mooi. Nu vermoed ik dat ik 'm nog IRL ga zien (nietwaar, @anon50762135EV?) wanneer ik m’n Alpinist terug krijg. M’n Alpinist, jeweetwel, dat horloge wat ik mis op het moment. Actief. :slight_smile: Ik dwaal af.

Dan de maat… Wellicht kom ik na het verkrijgen van m’n Aristocrat tot de conclusie dat alles boven de 40mm wel eens onnodig kon zijn. :slight_smile:

Absoluut niks mis met grote horloges. Het went ook verrassend snel. Heb ook een paar 44mm’s liggen en draag ze nog steeds.

:wink:

1 like

Zeker. Spoedig. Met een groene Japanse bergbeklimmer en een biertje.

1 like

Cheers mate , erg mooie Sinn!

1 like

Nu nog een Halios Seaforth erbij naast de Nomos, dan heb je een prachtig uitgebalanceerd trio👍

2 likes

4 likes

Deze is denk ik toch het mooist op een dikke lederen band?

1 like

Duidelijk!

1 like

Zeker. Ik zal @anon94081762EV eens aan het werk zetten. @Ko-Banden is al bezig voor een wat nettere leren band.

2 likes