Nieuwe Seiko 'Turtle' Topic

Je bent niet de enige! :thumbsup:

Ik moet zeggen dat ik de nieuwe Turtle wel gaaf vind maar de oude had net wat meer karakter.

Boller glas kortere lug to lug waardoor de cushionshape nog beter uit kwam.

Hmm…Ik voel ook wel een Turtle mod aankomen…:smile:

Groeten,

Noel.

1 like

Die Bonneville is ook übergeil! :thumbsup:

Ik kom wel eens langs een huis in Blokzijl, die kerel die daar woont heeft een klassieke Bonneville in de woonkamer staan (kenteken nog op het voorspatbord! :thumbsup: ) en rijdt op een nieuwere Bonneville…

Gure shit! :thumbsup:

Groeten,

Noel.

Rob heeft deze voor een Duitser gemaakt.:slight_smile:️:muscle:t2:
Zelfs die kunnen niet poepen zonder 'em !:wink:

Hij zal hem dus zo voor je kunnen maken.
(Maar dat zeg ik nu even ‘makkelijk’ he?)
Mooi is hij ja. Voor een mod smaakvol & toch apart.

Misschien zelfs een hoger ‘willen hebben’-gehalte dan die Padi…:sweat_smile:

Een 007 met zwarte Sumo-plaat & Coke-bezel!!? :wave:t2::sweat_smile::+1:t2:

1 like

Ach ja, die turtles, die turtles…

Ik vind ze net een slagje te groot, de cushions te vierkant
en de lugtolug net effe te lang.
Dan nog die afgrijzelijke ‘X’ op de wijzerplaat.
En het kan me niet bommen of ie windt of hackt.
Is niks voor mij.

Grt.

1 like

Lees je dit topic toch nie? Lekker links laten liggen!

Groeten van barbapappa!

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Hij blijft lekker hoor, ook op een canvas van Diaboliq. Saai? Tuurlijk niet, het hangt er gewoon vanaf welke schoenen hij aanheeft :slight_smile:

3 likes

ja dat klopt zeker!

1 like

SRP789, gaat geen blijver zijn, maar wel mooi spul!:


5 likes

Ik zal hem eens op kevlar en een mooie rubberen band mikken die colaschildpad van jou

2 likes

Ga vooral je gang :wink:

1 like

Mooie dit! Hij ziet er idd wel uit als een kilometervreter ja.

Ik woon zelf niet in Blokzijl maar kwam er vaak langs in het weekend er heb er meerdere malen in de haven gelegen, de laatste keer dat ik hem op de Bonneville heb zien rijden is inmiddels al weer 10 jaar geleden. Wellicht heeft hij nu iets anders of geniet hij alleen nog maar van zijn Bonneville in de woonkamer.

Even weer on-topic trekken dit… Wat zijn ze leuk he die Turtles! :smile:

Groeten,

Noel.

Na deze heel even (vertrekt morgen) om de pols gehad, verheug ik me helemaal op mijn Padi. In de bestelling bij Rob :blush:

6 likes

Weet niet of ik je eigenlijk wel moet feliciteren, dan.:wink: Waarom gaat ie al zo snel weer weg?
Ik heb de mijne, sinds ik 'm opgehaald heb, nog steeds om. Nu al 11 dagen lang!:open_mouth::slight_smile:
Heerlijke klok! Zit ook te wachten op mijn PADI!:anguished:

1 like

Nog steeds blij met de saaiste uit de serie, de Turtle Zwarte Piet…

3 likes

Ik had niet genoeg cash om mijn MM terug te halen @TagEd, dus deze als laatste middel in de strijd gegooid. Rob heeft er nog genoeg, want ik vind die zwarte en Padi leuk. Eigenlijk ook de blauwe en Pepsi, maar besloten dat er maximaal 2 in de box komen hahaha :sunglasses:

4 likes

Nou ja, je hebt 'm in ieder geval kunnen proberen, de Turtle. En je weet nu wat je kan verwachten!:slight_smile:
MM komt toch hopelijk ook wel weer terug(?). Of komt er dan toch een keer een GS?:wink:

2 likes

Of mischien wel iets met een kroontje erop… :wink:

1 like

Naaah, @Sprinter is een man met stijl en zal dus extreem, individueel vakmanschap, aandacht voor details en exclusiviteit verkiezen boven degelijke confectie.:wink:

2 likes

We zullen het zien :smirk: