Oris Sixty Five 42 mm ->> wat vinden we ervan?

Die Oris in Thailand mogen bewonderen waar alle nieuwe modellen werden gepresenteerd. Ook vrouwenlijn mag er wezen. Beauty! Trouwens … de LLD is natuurlijk een absolute hebbedingetje. On my list too … wat niet :joy:

3 likes

Mooi horloge maar ik word ondertussen wel een beetje moe van al die bolle vintage glaasjes.

Jij bent flink bezig geweest de laatste tijd, nu ff rust tot volgend jaar. :joy:

Niet doen!

1 like

Zijn er meer die dat zeggen.:wink:

Op welke nieuwe modelletjes zie je die nog meer nu?

1 like

Probleem met Oris hier op HF: je krijgt er veel minder voor dan je aankoopprijs bij flipperen op korte termijn. Dan heb je met de LLD toch iets meer houvast.

1 like

Oris is inderdaad lastig, niet helemaal te peilen overigens.
Gewoon prima klokken, maar ik brand mijn vingers er ook niet meer aan.

1 like

Hoewel de twee LLD"s op de HF markt ook niet echt in een flow zitten.:confused:

2 likes

Zo even uit m’n hoofd modellen van; Tudor, Longines, Omega, Steinhart en verder zo’n beetje alles wat vintage moet lijken.

Begrijp me niet verkeerd, soms staat het best aardig maar vaak wordt het niet echt efficiënt gebruikt en maakt het het horloge enkel hoger. Vroeger zal e.e.a. wel nodig zijn geweest ivm waterdichtheid e.d.

Klopt, maar LLD levert over het algemeen toch een prijs van minimaal € 1.000 op … Oris duikt er weleens (vaak) onder hahaha. Zelfs als ze net uit de winkel zijn :frowning: Toch jammer, want ik vind zeker die nieuwe modellen super mooi!

1 like

Ik zag dat hij er tegenwoordig ook in het groen is. Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik daar van vind.

1 like

Eens, maar door een of andere “marktwerking” is het blijkbaar zo en houd ik er toch rekening mee.:wink:

1 like

Ik vind de uitvoering met de zilveren plaat ook errug mooi

2 likes

Dat is goed nieuws want dan ga ik wachten op een prijspakker plus afdingen. Dan koop ik er 1

Hahaha ik weet niet of het met deze modellen zo gaat @EVH . Met die laatste 65 ging het wel zo. Resultaten uit het verleden … :wink:

1 like

Dan moeten we de komende tijd elkaar op dit forum maar eens goed / beter / best op de hoogte gaan houden van prijspakkers en aanbiedingen van nieuwe klokjes.

Wat vind jij daarvan @Sprinter ?

Moeten we daar geen topic van gaan maken?
Prijspakkers en aanbiedingen?

Prima initiatief, we wachten af.:wink:

DONE!

1 like

Top, goed gedaan, maar gaat inderdaad over nieuwe horloge aanbiedingen en niet zo zeer over de tweedehands prijs ontwikkeling van bepaalde horloge’s waar het imho generiek om ging.