Poll: Mooiste Seiko duiker

Naar aanleiding van de post van Gnik over de mooiste Seiko duiker Voorbereiding mooiste seiko duiker, heb ik een poll opgezet.

Er zijn behoorlijk wat nominaties binnengekomen in de voorbereidende fase Voorbereiding mooiste seiko duiker. Maar liefst 36 modellen staan op de poll. Dus bereidt je voor op een modemburner aan plaatjes.

Hoe werkt het? Eerst volgt er een plaatje van het horloge en vervolgens er direct onder het typenummer. Het typenummer is gelijk ook de link om op dat horloge te stemmen.
LET OP: iedereen mag/kan slechts 1x stemmen. De poll onthoudt je stem en deze kan later niet meer gewijzigd worden. Bekijk alles dus eerst goed voor je je stem uitbrengt.
De titel luidt weliswaar mooiste Seiko duiker, maar het gaat er imho om wat ieder subjectief de mooiste Seiko duiker vindt en wat de ontwikkeling is van de algemene smaak op het forum. Laten we het stemmen a.u.b. eerlijk houden.

Ik kan helaas geen aanpassingen/toevoegingen maken aan de poll. Verder heb ik voor elk horloge een plaatje via Google gepakt. Dus nuances als Made in Japan versies, verschillende type bandjes, etc. heb ik achterwege gelaten. Veel plezier met stemmen en ik ben benieuwd hoe het verloopt…

Poll: Mooiste Seiko duiker

Tussenstand:

9 likes

Dit is een moeilijke, want ik zie zo veel mooie duikers. Helaas niet allemaal gehad. Hier moet deze monsterfreak toch over nadenken :hear_no_evil:

1 like

Leuk en klasse dat je dit opgezet hebt, Wing! :+1:

1 like

Gave poll inderdaad! En meteen ook een leuk overzicht van Seiko duikers “for future reference”. Er is al een duidelijke, en niet geheel onverwachte, koploper.

1 like

6159 please

5 likes

Is te moeilijk. Er zitten mooie historische exemplaren tussen. Welke zeer schaars zijn. Alleen daar al een uit kiezen is al lastig.

1 like

ik mis de SBDB001.

Bert

1 like

Ik ben blij met dit mooie overzicht. Bedankt voor het werk dat je erin hebt gestoken. Top joh.

1 like

Gave poll, mijn keuze was eenvoudig…:wink:

1 like

Het viel me ook op dat bepaalde modellen niet voorkwamen, waaronder de Knights.

Helaas kan ik geen aanpassingen meer maken.

+1.

1 like

deze vind ik zelf ook erg mooi en heb k gelukkig ook :smiley:

2 likes

+1 voor de stalen Samurai zoals SNM011, die mis ik in de poll.
Een Samurai gaat met de hoekige kast ook erg mooi op andere type banden.

2 likes

Prachtig opgezet Wing!

Echter vind ik de gebruikte foto’s niet allemaal even geslaagd. De SBDX001 bijvoorbeeld, wanneer je de onderstaande foto’s naast elkaar legt lijken het wel twee verschillende horloges.

Blikkig ding

Jaw droppin’

Als je van alle modellen de beauty-shots had moeten zoeken dan kostte je dat ook weer een volledige maand en dat lijkt me niet de bedoeling :wink:

Die heb ik zelf ook :smile:

Zoals ik al eerder aangaf, miste ik zelf ook wat modellen. Maar dacht dat die niet door iemand als mooiste seiko duiker werd gezien.
Jammer dat n geopende poll niet meer aangepast kan worden, maar dat is helaas n beperking v deze poll.

Gezien je avatar denk ik dat je meneer L bent :wink:

Je hebt helemaal gelijk betreft de plaatjes. In een eerste concept had ik nog de opmerking gezet over nuances, dat ik 1 vd makkelijkste plaatjes op Google hebt gepakt. Bij t herschrijven vd intro is dat blijkbaar per ongeluk weggevallen. Had geen energie meer over om v elk klokje t mooiste plaatje te zoeken. Bovendien vind de 1 em v schuin mooier, de ander v voor, etc.
Maar nogmaals je hebt helemaal gelijk dat er betere/mooiere plaatjes zijn.

Maar het Is me hopelijk vergeven, was pas om 03:30 klaar met werken, na douchen rond 4 begonnen en de vogeltjes begonnen te zingen voordat ik om 05:34 klaar was :blush:

4 likes

Ik denk dat het een mooie eindstand is zo, met een gedeelde eerste plaats voor een schitterende vintage en een moderne klassieker… :smiley:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.