Rechts of links?

Whow, veel rechts dragers, en gelukkig tot nu toe geen “dubbele” dragers :grinning:
Dank voor uw openhartigheid in deze .
En dan nu de BBQ maar eens in de fik steken.

zowiezo slecht om je horloge aan de pols in te stellen of op te winden,
als je dat maar vaak genoeg doet trek je de stift krom of beschadig je andere onderdelen .

Daar heb je dan ook weer gelijk in. Ik doe het ook nooit wanneer hij om de pols zit
Het was ook alleen maar een soort van logica.

groetjes Lenno

Links en links. Onzin om te beweren dat dat onprettig zou zijn.

om de knuppel nog een keer extra in het hok te gooien
je hebt er ook die hun horloge binnenkant pols dragen …

Begint zo onderhand een afgezaagd onderwerp te worden:




1 like

Komkommer tijd :grinning:

1 like

Zelfs een “lefty” zou ik links dragen. Snap je’m?

Ga toch fietsen! :grinning:

Hij is goed gevonden!

Bijna altijd rechts en ben rechtshandig. Links sla ik VEEL vaker per ongeluk tegen deuren en kozijnen aan… Maar soms wissel ik op de dag als jij niet zo comfortabel meer zit.

Een erg mooi dier!
En, volledig selfsupporting :smiley: :thumbsup:

Maar o t : links
( ben een gewone rechtspoot )

Grt.

Rechtshandig en horloge om de rechtse pols.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Mijn reactie was als tegenreactie op iemand die aangaf zelf linksdragend te zijn en het eens probeerde op zijn rechterpols te dragen en dát dan weer oncomfortabel vond.

Heeft er denk ik net mee te maken wat je gewend bent. Als ik nu in het verband zou moeten lopen de komende 6 weken en daardoor mijn horloge aan de andere pols zou moeten dragen zou het in t begin wel onhandig zijn maar denk dat t na een tijdje wel went.

In mijn optiek behoort de ‘kroon’ (bevind zich meestal ad rechterzijde vh horloge) aan de zijde van de hand te zitten, anders vind ik het er niet uitzien. Hierbij kan het horloge dan ook eenvoudig nog met de andere hand bediend kan worden.:wink:

Het went zeker. De eerste drie dagen is het wat oncomfortabel, maar daarna voelt het heel vertrouwd. Heb het zelf aan den lijve ondervonden (klinkt wel erg zwaar zo ;))…

1 like

Dat had ik nou ook toen ik vanaf dinsdag naakt de auto instapte en wegreed… nu voelt het vertrouwd, ondanks het minder warm weer is… aan den eigen lijve ondervonden :stuck_out_tongue:

Wel het horloge om uiteraard! (links)

Dat heb ik ook. Grappig, kom je niet vaak tegen. Niet volledig ambidextreus (is dat een woord?), maar per activiteit verschillend: schrijven links, gooien links, cricket links, tennissen rechts, snijden rechts, knippen rechts, voetballen rechts.