Links of rechts dragend

Niet om het een of ander: ik snap dat jij last van de kroon krijgt als je een horloge zo draagt…

1 like

Hoe draag ik mijn horloge dan?

Mijn horloge in ieder geval links. :sweat_smile:

1 like

Tussen je polsknobbeltje en je had. Hij ‘hoort’ tussen je polsknobbeltje en je arm. Als je je horloge om je dominante hand draagt, heb je ook meer kans om je horloge te beschadigen.

1 like

Dit geloof ik niet. Ik ben links en draag mijn horloges links.
Kwestie van gewenning denk ik.

1 like

Ik ook… :roll_eyes: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. Zo, dit is het elfde topic over dit onderwerp.

10 likes

Het is toch echt zo. Met je dominante hand pak je over het algemeen dingen vast. Daarmee loop je dus ook het risico om ergens tegenaan te stoten.

1 like

Op uw profielfoto ziet u eruit als een wijze man. Ik geloof u.

4 likes

Hahahahahaha. Kudos voor jou. Het kan natuurlijk zijn dat je ultra voorzichtig bent, maar ik heb de ervaring van het stoten al vaker meegemaakt. Vooral als ik snel iets wil pakken.

1 like

Ik ben links maar pak mijn stoommaaltijd altijd met rechts uit de magnetron.

1 like

Punt omhoog!


:grin::sunglasses:

1 like

Ja hallo, dat is wel een erg groot gat. Dat risico durf ik ook nog wel te nemen. :wink: Weet je wel zeker dat je links bent? Het begint wel een hele interessante discussie te worden.

gatver! …waar is de tijd dat er lekker gefrituurd werd in vet!?

2 likes

Haha de linksdragend grap is ook al weer gemaakt…

Topic is.compleet

Hier draag ik het horloge links en het stoort me altijd wanneer ik een horloge op rechts zie op een of andere manier. Net als bij één oorbel alleen rechts bij een man.

1 like

Nou als we hierover beginnen…

Als ik ergens aan trek doe ik dat met links. Al weet ik uit mijn jeugd dat het andersom ook mogelijk is.
Verwarrend dit.

3 likes

Hou op! Ik wil het niet weten… :joy:

1 like

Trek je er niets van aan.

6 likes

:point_up:Dit!
Zels als ik mn G-shock omslinger zegt een stemmetje in mijn hoofd dat ik voorzichting moet zijn.

1 like

Een G-shock en voorzichtig doen, wat gaat hier mis?

3 likes

haha alles!