Gek op divers, medium los aan de pols gedragen, maar vanwege mijn werk had ik last van de (flinke) kroon. Namelijk een afdruk op de bovenkant van mijn linkerhand.
33 jaar geleden besloot ik om voortaan mijn horloge rechts te dragen. Nooit meer last gehad van de kroon. Alles went, ook switchen dus.
Tussen je polsknobbeltje en je had. Hij ‘hoort’ tussen je polsknobbeltje en je arm. Als je je horloge om je dominante hand draagt, heb je ook meer kans om je horloge te beschadigen.
Hahahahahaha. Kudos voor jou. Het kan natuurlijk zijn dat je ultra voorzichtig bent, maar ik heb de ervaring van het stoten al vaker meegemaakt. Vooral als ik snel iets wil pakken.
Ja hallo, dat is wel een erg groot gat. Dat risico durf ik ook nog wel te nemen. Weet je wel zeker dat je links bent? Het begint wel een hele interessante discussie te worden.
Hier draag ik het horloge links en het stoort me altijd wanneer ik een horloge op rechts zie op een of andere manier. Net als bij één oorbel alleen rechts bij een man.