Seiko Dressers

Prachtige foto’s hier. Die sarx033 ziet er geweldig uit, tof dat je zoveel foto’s maakt want veel foto’s in het wild zijn er niet. Echt heel benieuwd hoe hij in het echt is, dat knalt er op de foto zelden helemaal vanaf. Ik begreep de MM300 ook pas toen ik hem in Amsterdam om deed. Is de SARX033 daar toevallig ook gespot? Zou hem graag zien.

Hier mijn current Seiko dresser

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/my%20watches/Seiko%20Sarb065%20wrist%202_zpsrb2hbfud.jpg.html][/URL]

9 likes

Ben ook al even aan het kijken naar de Sarx , prachtig mooie klok,vind de SDGM ook mooi maar die Onyx in de kroon , daar heb ik echt moeite mee verders wel een mooie klok.

Ik heb zelf een Omega PO 8500 en af en toe denk ik wel eens van ok ik doe hem weg en koop een GS want die vind ik ook erg mooi maar toch krijg ik dan zo’n raar gevoel van binnen en weet ik dat ik mijn Omega gewoon niet weg kan doen want ik hou van dat horloge ,maar de Seiko Sarx 033/035 ja dat zie ik wel gebeuren een mooie dresser voor een mooie prijs.Vind ook de SARW013 een heel mooi exemplaar.

Kortom gezegd , Seiko is gewoon een prachtig mooi horlogemerk waar je niet omheen kan.

2 likes

Yup, leuk klokje

3 likes

het is gewoon een strak zwarte plaat toch ?

1 like

Lichte sunburst net als de witte

1 like

Ja. Super strak en heel diep zwart. Saffier zeer goed ontspiegeld dus het lijkt net of je de wijzers er zo uit kunt pakken.

1 like

Serieus vergelijkbaar met de Urushi dail van de GS

2 likes

Dat is 'm met de Urushi dail …
Heel gaaf maar aan de prijs
Tegen euro 1.000.op alligator leer
Gold dust op de wijzers

Ja… Echt fantastisch vind ik hem.:heart_eyes:
Nog weer mooier als die Sarw013…, maar komt omdat hij ‘cleaner’ is…

Maar ja… Die prijs inderdaad.
Als ik het nu zo even had , zou ik er i.i.g geen moment aan twijfelen.:upside_down_face:

En hou die GS nou eens uit mijn aura!:rage:
:slight_smile:️:sweat_smile:

1 like

En toch hè…

Zo’n SARB033 is echt qua prijs/kwaliteit onverslaanbaar. Goed 6R15 uurwerk, saffierglas, mooie maat (38mm) kwalitatief uitstekende bracelet.

En dat voor 368 dollar (inclusief invoerrechten en BTW 400 euro) nieuw. Dat is de helft van de SARX. Is de SARB ook kwalitatief de helft? Nope, gewoon twee derde. En met 38mm eigenlijk voor een sportieve dresser beter qua formaat.

En tweedehands in nieuwstaat voor 300 a 325 piek. Dan zit je helemaal geramd. En afschrijven doet zo’n ding dan niet meer, ja 25 euro in twee jaar tijd…

Verleidelijk, maar ik zal me inhouden…

4 likes

Eens uniek veel value for money. Ontspiegeld glas zou wel mogen wmb, zie ook de foto’s die je linkt. Ik heb zelf de cocktail time en de alpinist. Die laatste spiegelt ook flink, ooit nog eens een beter glaasje voor vinden.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Een field klokje mag wel een beetje spiegelen :wink:

Ik kan j de sarb035 echt aanbevelen, de wijzerplaat is fenomenaal en niet in woorden uit te drukken ( de kleur ) d maat van de kast is ook perfect voor de uitstraling van het horloge

Stuur mij € 350 + jouw vriendin, en ik laat het je binnen 2 weken weten.
Is het niks, even goede vrienden, krijg je het allebei terug?

4 likes

2 weken ? 350€ voor wen goede fles wijn en aan 2 minuten heb je genoeg toch ? :wink:

Koop de Sarx! Anders krijg je later spijt. Je leeft maar een keer en je kan niet vaak genoeg opgewonden zijn.

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Kan lang of kort duren… Uiteindelijk zijn/worden ze allemaal sacherijnig , en schiet 't ze elke dag van d’r kop in d’r kont!:open_mouth::stuck_out_tongue_winking_eye:

Zodra ze zwanger zijn ben je al helemaal verloren. Maar veel geluk.:four_leaf_clover:

Ik zou maar een leuke Sarx uitzoeken dan.:slight_smile:️:wink: Ten opzichte van die Sarb toch ’ heel wat anders '.

Maak er nog even gebruik van dat je opgewonden bent. Straks tussen de 3-wielbuggy’s , pakken Nutrilon , en de droogste Pampers , zal die Sarx wellicht nog je enigste lichtpuntje blijken!:muscle:t2::sweat_smile:

8 likes

Beauty SDGM001

7 likes