Wat is de omvang van je polsen (poll)

:laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::sweat_smile:

Inderdaad. Tijdje terug had meen ik @Dao een topic gemaakt over wat voor maar horloge je grof gezegd moet hebben wanneer je bepaalde omtrek hebt. Ik denk overigens wanneer je 15cm polsen hebt dat makkelijk een horloge van 34-38mm kunt hebben, maar dat groter al snel te groot zal uitzien. Maar dat is wat ik denk. Ik draag weleens van die vintage horloges van mijzelf, maar zal eerlijk zijn dat ze soms in mijn ogen echt te klein uitzien. Baal dan echt dat ik van die brede polsen hebā€¦:flushed:

1 like

Hoe dan?

Dat ziet er goed uit. Ik begrijp niet wat daar mis mee zou moeten zijn!

Ssssttttā€‹:shushing_face::shushing_face::shushing_face::see_no_evil:

Gewoon omdat ik schrik wanneer ik van die smalle polsen voorbij zie komen met grote horloges. Ik ga mij dan afvragen wat men hier gemiddeld heeftā€¦ vooral omdat ik dan onzeker wordt over mijn bredere polsenā€¦:sweat_smile:

1 like

Deze comment zorgde ervoor dat van het lachen de wijn door mijn neus naar buiten kwam!:laughing::laughing::laughing:

1 like

Dus toch niet de grootste L*L van het forum. :thinking::joy::wink:

1 like

Inderdaad.

2 likes

Zei ik ook niet :blush: Foto is ook puur ter referentie hoe een 45,5mm PO staat op/om 19cm pols.

Persoonlijk heb ik natuurlijk wel iets tegen die pijlen wijzers, had ik liever de originele voor gezien. :sweat_smile:

2 likes

Voor het eerst is gemeten, viel me echt mee. 18,5 cm links en 19 cm rechts :joy:

2 likes

Hoe zou dat nou komen?? :joy::joy::joy:

1 like

Hahaha, leg is uit?

5 likes

Zo iets?

2 likes

Van lekker eten houden. Net als jij :wink:

1 like

Verhip, dat heb ik ook! Links, horlogepols is wat smaller :scream:

2 likes

Ik heb toch echt op de 22 gedrukt, maar ik sta in de groep van 11 ingedeeld??? :roll_eyes:

1 like

Heb je 2x op 11 gedrukt?

3 likes

OkƩ twee keer gedrukt, staat nu op 22. :blush:

3 likes

See @GroteBozeWolvin? :blush:

Klopt!

2 likes

23 lol