Wat is jouw beste aankoop van 2018? Meerdere kan/mag ook 👍😉

Gelijk maar even nagekeken; ik heb hem gekocht op 5 december 2017, maar de post en douane deden niet zo hun best, dus had ik hem pas op 4 januari dit jaar binnen. je kunt er dus over discussiëren of het onder de aankopen van dit jaar valt. :thinking::joy::joy:

1 like

Mijn beste is natuurlijk m’n laatste van het jaar…

40 likes

Onderhand heeft @HanDavinci wel genoeg veren in z’n arie te verwerken gekregen… Maar ik moet toch eerlijk zijn… De Prosp(Com)ex via Han is by far de beste aankoopp van dit jaar.

Sinds aanschaf aardig wat polsuurtjes.

3 likes

Een stuk geschiedenis. Deze beauty uit de periode van WO 2.

19 likes

Mooi! Hoe bevalt het dragen omdat het een fors ding is? Heb je een Wristshot?

1 like

Wristshots willen wel eens een vertekend beeld geven, maar die heb ik wel:

Mijn polsomtrek is overigens ongeveer 16 cm. :sweat_smile:

Hier trouwens het NA topic, staan ook nog een aantal wrist shots in:

3 likes

Dat moet dan toch de nieuwste aanwinst zijn…een GS blijft m.i. heel erg bijzonder. Het speciale gevoel om de pols heb ik met geen ander merk. Damasko komt als enige nog in de buurt.

In 2018 gaat verder een gedeelde tweede plaats naar de Oris 65 (40mm) en Damasko DA36.

28 likes

Dankjewel. Ook een leuk topic om te lezen, thanks!

45mm is alleen echt te groot waarom geen 42mm… haha. anders kwam hij hoog op de whishlist!

1 like

Als het goed is deze :laughing: :

Ik heb nog precies 2 weken om hem op te halen, dan ben ik net op tijd.

15 likes

:ok_hand:…en binnen uiterlijk 5 dagen vanaf nu om de pols :+1:

1 like

Moeilijk kiezen… maar sowieso deze selectie :wink:

42 likes

dat hoop ik wel ja :rofl::rofl::rofl: :wink:

1 like

Zojuist binnen gekregen zowel op staal als zwart leer en deze olijf nato strap, super blij mee:

8 likes

Ik denk toch wel deze. Durf hem alleen niet te dragen :sweat_smile: Totaal 3x gedragen in 6 maanden ofzo? :thinking:

18 likes

Prima voor het moment want houdt me ff rustig zodat ik weer wat centjes op zij kan leggen voor het hogere segment

5 likes

42 mm was inderdaad ideaal geweest. De Quartz versie is overigens wel 42mm, maar die vind ik toch minder mooi doordat er veel meer zwart in zit:

4 likes

Beste was deze o.a.:
image
Die heb ik verkocht omdat ik deze:


kon kopen. Wat ook mijn beste aankoop van 2018 was. En ook van 2019 verwacht ik :smiley:

25 likes

deze zonder enige twijfel

10 likes

Die Tudor is wel erg mooi Roy :heart_eyes:

1 like

Deze, en wel hierom

11 likes