Wat nog het meeste pijn doet

Ik denk dat de meeste juweliers met een werkplaats dit (grotendeels) moet kunnen rechtzetten mocht er geen horlogemaker in de buurt zitten. Je hoeft hem niet persé naar glycine zelf op te sturen.

2 likes

Ik zou het zo laten of een geheel nieuwe kast nemen.

Als ze dat er uit proberen te polijsten, ga je dat ook blijven zien.
Dat vind ik persoonlijk een stuk minder mooi dan een beschadiging.

2 likes

Ten eerste beterschap!
Ten tweede vind ik het na het lezen van de tekst op de plaatjes nog meevallen. Ik snap dat het je stoort, zou ik ook hebben maar ik zou het denk ik slechts wat bewerken dat het de scherpe randjes weg zijn. Zodat mijn manchet heel blijft en de rest laten zoals het is. De kosten die je nu zou moeten maken zijn denk ik hoger dan de daling in prijs bij verkoop. Dat is mijn vermoeden althans.

Ik heb horloges die als je die goed bekijkt nogal wat sporen hebben die niet zijn weg te polijsten. Stoort het mij? Nee want ik heb ze al een tijdje en draag ze ook bij alles en dan gebeurd dat. Ik zie dit soort dingen alleen als een horloge nog nieuw is en het de eerste schade betreft.

2 likes

Ik baalde er zo van dat ik het horloge meteen naar Glycine verstuurd heb. Moet wel zeggen dat de foto’s slecht zijn en de beschadiging wat erger is dan de foto’s laten zien.
Misschien had ik er beter nog een nachtje over geslapen want ik denk dat ik daar ook niet het gewenste resultaat krijg.
Nog even het antwoord afwachten en anders richting Eindhoven voor een kleine behandeling👍🏻

1 like

Hahaha :joy: lekker hoor Bas. Haha!

2 likes

daily beater erbij :wink:

1 like

Gewoon zo laten. Jouw val, jouw herinnering, jouw horloge. Dat deukje is te overzien.:grin:

2 likes

Waar, maar weet niet of deze er al aan toe was om een beater te worden😜

1 like

Krijg er nog een Good Reply voor ook.

This badge is granted when your reply gets 25 likes. Your reply was exceptional and made the conversation a whole lot better for everyone!

Maar, of de conversatie er nu beter van wordt vraag ik me af.

1 like

Lekker zo laten, ding heet niet voor niks combat sub :wink:

Ik verwachte enorme schade maar dat stelt niks voor in mijn ogen. Ik zou het lekker zo laten. Heeft het horloge een leuk verhaal om te vertellen… Maar dat ben Ik, krassen en deukjes doen mij niks, laat juist zien dat hij gebruikt wordt.
Maar goed ik ben dan ook weer niet van de rare capriolen. Als jij wel van de rare capriolen bent dan zou ik of dit ook accepteren of bij het stappen geen horloges meer dragen.

Inderdaad…

Accepteren of deze verkopen en een nieuwe halen

2 likes

HELEMAAL KAPOTTT!!1!!! Weg ermee@!!
Doet pijn hè?
Zonder gein, het is lastig te zien hoe diep de schade is, maar je kunt dit wel vrijwel onzichtbaar herstellen met een lapideermachine. Dat moet voordeliger kunnen dan deze verkopen en een ander en beter Combatje zoeken moet je even uitzoeken. Wat ik in elk geval zou doen is hem eens een tijdje met schade dragen en kijken of je er mee kunt leven, dat kan nog best meevallen. Zo nee, dan zou ik het grondig oplossen en niet alleen polijsten, omdat je het dan aan de vormen blijft zien.

Maar lees vooral deze draden even, met foto’s:


En beterschap met je fysieke herstel!

Dank je wel. Het herstel met de lapideermachine ziet er echt goed uit!
Volgende week eerst maar contact opnemen met Glycine om te horen wat zij kunnen en anders maar terug laten sturen en gaan dragen.

1 like

Even met een schuurlatje de poot opfrissen en klaar is Kees :sunglasses::+1:

1 like

Het is wel een mooie combat-mark!

1 like

Misschien in het programma paint je wijzigingen ongedaan maken :grin:

2 likes

Rot voor je. Hopelijk komt het goed en vallen ook de kosten mee…

1 like

In het vervolg je geliefde horloges niét meer dragen tijdens bowling of andere sportieve activiteiten! :hushed:

Ik draag dan altijd een Casio van 2 tientjes…ben net als jij hysterisch voor krassen… :flushed:

2 likes