Wolf 1834 Watchwinders

he RLC, ik neem aan dat je nog geen besluit genomen hebt om er één aan te kopen?
maar deze wolf 1834 spreekt je wel aan?
ik ga er van uit dat je verder gaat zoeken niet?
wat ik je wil vragen is:
wil je je volgende vindingen over horlogewinders in dit topic plaatsen? ik zal dit topic op volgen zetten in plaats van negeren.
ik ben nu wel benieuwd naar het uiteindelijke verdict van jou.
gaat hij nu eindelijk ééntje kopen of zijn de topics maar een tijdverdrijf geweest?

1 like

@Omegas Zie hieronder…

Is het niet u topic dan verwijs ik u door. Prettige dag he kerel. Adieu :wave:

@rlc juist een ander topic gelezen,
moet je eens bekijken, mss wel iets voor jouw?

1 like

Je begrijpt het niet hè jongetje. Het is niet het onderwerp maar de kwantiteit van de topics. Hoe mooi zou het zijn als je er een naslagwerk van had gemaakt waar alle voor- en nadelen van winders nog een keer de revue zouden passeren en leden de diverse modellen konden reviewen. Geweldig! Nu zorg je voor een chaotische tsunami van topics waarbij er geen overzicht meer is en welke leidt tot irritatie. Gemiste kans.

1 like

Of als men denkt he Benson is dat wat. Laat ik eens de zoekfunctie gebruiken. Oh verhip een topic over Benson. Laten we even zoeken op Wolf1834. Oh ook een topic wat fijn.

Ik kon er zelf namelijk geen sodemieter over vinden hier op het forum.

Nu nog fatsoenlijke inhoud. Maar dat herken je vast…

Nou, misschien zit daar dan wel het probleem. Ik namelijk wel.

Maar als je 1 mooi overzichttopic als naslagwerk aanmaakt komt die ook naar boven in zoekopdrachten hoor. :+1:

1 like

Mogelijke conclusies:

  • Het interesseert het forum niet.
  • Je moet op een andere plaats zoeken

Zijn volgens mij genoeg mensen met een watchwinder hier en er zullen nog genoeg mensen komen die er een willen.

@jur zou je aub dit topic even op willen schonen? Bij voorbaat hartelijk dank.

Je moet het zelfreinigend vermogen van het forum gebruiken. Maak niet steeds een topic een met een variant op dezelfde vraag en ziedaar: geen reacties

4 likes

Prettige dag toegewenst :wave:

Dat wens ik jou uiteraard ook toe. Maar wat mij nu bezig houd is het volgende: je hebt een brede zoektocht gedaan, je bent uitgekomen op een Wolf 1834, je hebt reacties gekregen met ervaringen betreffende het merk, hij is te koop bij Jomashop. Ga je hem nu kopen? Dan zie ik graag je NA topic :wink:

1 like

Ik ben momenteel alles aan het afwegen en ik ga er denk ik even rustig over nadenken (en sparen) en dan als ik over een tijdje nog steeds denk yes dit is het en het is een gemiddelde HF collectie waard dan koop ik hem. Wordt vervolgd.
De Benson zit ook nog in mijn hoofd. Meer winders voor hetzelfde geld en wellicht ook makkelijker met garantie, want Nederlands bedrijf.

Trying to bring rationale in irritational acquisitions :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

https://www.orbita.com/shop/bergamo-40-rosewood-rotorwind/

Dit is toch wel Schitterend inderdaad

Misschien komt er nog een apart topic over?:watch:

Haha 60.000 dollar is simply not for me :sweat_smile:

1 like

Ook goedkoper. Bij watchwinders diverse tab

Deze 795 us dollar

Nog te duur voor een double winder. Dan zou ik voor de Wolf1834 Roadster Double Winder gaan.

Ben nu net voor het eerst aan het kijken naar watch winders maar dit is toch wel een volledig ander niveau dan wat ik zoek. Ik zit aan de basis te kijken dus 1 ter grootte van een magnetron en een prijs van een serieus horloge voor het ronddraaien van een horloge is voor mij volledig extravagant en nooit een keuze.
Dat gezegd hebbende is het wel een plaatje.

1 like

Tsja. Een topmerk winder van zeg 15kg in massief hout, afgewerkt met fraai leer, met 6-8 rotoren en mooi afgelakt of een stukje staal van 130 gram en een lapje leer. Allebei 4k.

2 likes