0024 WatchWorld op Youtube

We hebben weer een video online gezet! We bezochten de Inhorgenta in München, de grootste horlogebeurs van Duitsland. Bekijk hem en laat weten wat je er van vindt.

De komende weken komen er meerdere video’s online op het 0024 watchworld kanaal, dus het zou leuk zijn als jullie allemaal abonneren.

3 likes

Ziet er weer goed uit, zal er zeker enkele gaan bekijken.

1 like

Leuk om te horen, top

Ben benieuwd naar de verschillende merken die behandeld gaan worden.
Ik kende de beurs nog niet, leuk om te zien dit.

1 like

We hebben weer een nieuwe video online, deze keer met Yvo Staudt (@Staudt)
Laat weten wat je er van vindt en abonneer en like als je ons echt blij wil maken!

3 likes

Als je een filmpje weet te maken met @Arie_Kabaalstra dan abonneer ik mij ook op jullie kanaal. :slight_smile:

2 likes

Leuk man!

Ziet er weer goed uit!

Leuk idee!

Dankjewel!!:smiley:

Leuk om te horen, bedankt!

Leuk kanaal! Tof dat er nog een Nederlands kanaal is naast AVW.

Dankjewel, we vonden het zonde om al die leuke horlogeinformatie alleen maar tot het magazine te beperken.

1 like

@PimPot

Leuk initiatief!

Tip:
Graag wat meer en betere detail/macroshots en let op de calibratie van het geluid.

Succes! :+1:

Grappig. Hier wordt Staudt als merk voor mij sympathieker van. Tukkers die symmetrie belangrijk vinden en smakelijke accordeonmuziek maken die op een dorpsplein in Zuid Frankrijk met een wijntje en een spelletje petanque niet zou misstaan, dat gaat er bij mij wel in. :slight_smile:

Na vijf Duitse horloges en een incoming HFLE, zou er nog wel eens Nederlandsche waar gekocht kunnen gaan worden in de toekomst. Sowieso is de praeludium wel iets wat stylistisch bij mij kan passen.

Alsjeblieft, doe het even niet. Dat worden hele lange filmpjes die niets met horloges te maken hebben.

2 likes

Ik zie er wel een vermakelijk format in.

2 likes

He Drex, dank voor de tips. Ik gooi voor Basel de macrolens nog even in de tas (hopelijk krijgen we de verlichting goed genoeg) voor wat mooie uurwerk shots.

We hebben inderdaad wat zitten stoeien met het geluid maar hebben deze week een draadloze handheld binnengekregen, dus hoop dat dat vanaf nu opgelost is.

1 like

Hahaha, leuk bericht. Yvo is inderdaad echt een leuke sympathieke vent die mooie horloges voor een nette prijs maakt.

Leuke vlog weer, waarbij de uurwerken nog wel iets meer in beeld hadden mogen komen. :ok_hand:

Super mooi! Maken jullie ook een filmpje over Invicta? :laughing: