0024 WatchWorld op Youtube

Een aantal jaren geleden liep ik stage bij 0024 horloges, ik wilde meer weten over de branche en de horloges. Toen der tijd riep ik al eens, zullen we leuke video’s gaan maken over de mooie dingen van de horlogebranche zoals alle events en beurzen die we bezoeken.

Ondertussen hebben we dit project gestart, want er is zoveel gaafs waar tot nu toe alleen maar over werd geschreven in het magazine maar wat ook een video verdient. Ik help zelf als tweede camera en het stukje regie en heb daar erg veel plezier in. Komende week nemen we de camera’s ook mee naar de Inhorgenta beurs in Munchen om daar Nederlandstalige video’s te gaan maken.

We zijn er pas sinds kort mee gestart, dus nog verbeterpunten genoeg maar leuke video’s zijn het al wel. Vandaag hebben we deze video in de Grand Seiko boutique online gezet. Laat weten wat jullie er van vinden en abonneer je op het youtubekanaal als je benieuwd bent naar de Inhorgenta video’s.

https://www.youtube.com/0024watchworld

24 likes

Je hebt er een subscriber bij :slight_smile:
Puur informatief en weinig tot geen gekwijl over marketing of prijzen
Heb ik graag, ook interessant deeltje over de gelijkenis met het maken van een samurai zwaard :smirk:

:ok_hand:

1 like

Leuk. Succes. Heb me aangemeld.

1 like

Super nice!

En nog een :wink:

2 likes

Plus 1

1 like

Super om te horen, dankjewel!

Leuk, gelukkig heeft Harry destijds de switch gemaakt van politicus naar “uitgever”.

1 like

zit er ook bij

1 like

Erg leuk, paar kleine schoonheidsfoutjes, maar doet voor mij gelijk mee met de beste videos op Youtube. :+1:

2 likes

Leuk! En eerlijk gezegd ben ik onder de indruk van die GMT.

Gelijk opgezocht gecheckt en ingedoken man bijna de tricker overgehaald, maar toen zag ik dat die 44 mm is. :man_facepalming:

3 likes

Die GMT was echt prachtig maar inderdaad wel echt een flink horloge. De wijzerplaat en lunette waren enorm mooi.

Dankjewel, leuk om te horen. We gaan gewoon veel video’s maken en dan krijgen we de schoonheidsfoutjes er ook wel uit.

1 like

Succes!!

1 like

Top!

Met veel plezier gekeken naar de video vanuit de Grand Seiko boutique. Lekker informatief en to the point. Daar houd ik van. Heb mij meteen geabonneerd op het YT kanaal.

:+1:

Top om te horen leuk.
Dank voor alle leuke Reacties!

Aankomend weekend de inhorgenta beurs waar we weer video’s gaan maken.

1 like

Hierbij nr 151 die zich subscribed, keep up the good work!

Leuk ik heb mijzelf ook geabonneerd

Dankjewel @rdb84 en @Chillekasper :smiley::smiley:

Leuk gedaan, mooie stukken ook die seiko’s, vooral die GMT, wat een vette plaat zit daar op zeg.

1 like