1/11 Brunmontagne-dag !

Ze heeft geen horloge, zou ze dan wel mee kunnen doen?

Ik heb even overlegd, maar ze schijnt zich dus te schamen voor die goudkleurige Invicta van me.

2 likes

Origineel wel zo’n “ laat je bruine berg zien “ topic…

2 likes

Je bedoelt toch niet dat Brunmontagne niets meer is dan een hoop :poop: :grimacing:?

12 likes

Echt he?
Eindelijk eens een leuk initiatief !
Iemand begint zijn eigen horlogemerk. Hoe cool is dat ?
Ik heb daar bewondering voor. Deze instelling is wat ons landje groot gemaakt heeft.
Ondernemerschap, durf en initiatief.
En daarom : respect !

4 likes

Haha omg. Dit komt niet meer goed​:joy::joy:

3 likes

De liefdadigheid is flink aanwezig …

2 likes

Dat begrijp ik wel… Wijze vrouw :ok_hand:

3 likes

:rofl::ok_hand:… Ik vind hem mooi!..

Vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat deze link gelegd zou worden… In mijn vriendengroep en voetbalteam was dit zo’n beetje het eerste wat ik hoorde. Zulke humor kan ik wel waarderen! Naast Bruinsmontage… Voor al uw pijpwerk (kleedkamer humor) :sweat_smile:.

@SybrenAnne ik durf te zeggen dat ambassadeurs als jij er voor zorgen dat ik dagelijks veel plezier beleef aan de opbouw van Brunmontagne. Ik vind dit echt top! Wij zullen morgen vanuit Brugge dit initiatief zeker steunen! :grin:

7 likes

Na maanden van vergaderen, plannen, draaiboeken bespreken en nerveuze gesprekken, is het zo ver :
1 november. Wereld-Draag-Je-Brunmontagne-Dag !
Zodat je later tegen je kleinkinderen kan zeggen, Ik was erbij !

9 likes

Fijne Wereld-Draag-Je-Brunmontagne-Dag iedereen. :clap:

4 likes

5 likes

Fijne Wereld-Brunmontagne-Dag allemaal !

5 likes

5 likes

Fijne Wereld-Draag-Je-Brunmontagne-Dag gewenst Casper ! :+1:t2:

3 likes

Jij ook een fijne draag-je-Brunmontagne-dag! :confetti_ball::confetti_ball::confetti_ball::tada::tada::tada:

3 likes

3 likes

Het ziet eruit alsof je een winterjas, Brunmontfnkdjen aanhebt en… verder niks :stuck_out_tongue:

lijkt net een blote knie in beeld :joy:

6 likes

Heb een T-shirt aan… raad eens welke? Verder wel een lange broek hoor… dit is niet echt een winterjas. Daar is hij te koud voor, deze is lekker om te dragen in de lente en in de herfst. Wanneer het niet vriest, maar ook snel +/- 15 graden kan zijn.

9 likes

Happy Brunmontage-dag beste Brunmontange bezitters! Veel plezier met jullie Brunmontagnes.

6 likes

Oké nog één, ook met de wereld.

4 likes