1/11 Brunmontagne-dag !

Goedemorgen mede-Brunmontagne-bezitters :innocent::face_with_hand_over_mouth:
Fijne Wereld-Draag-Je-Brunmontagne-Dag allemaal!!

Wij zijn on-route! Ik zal vanmiddag met mijn reisgenoten een mooie bijdrage leveren! :grin::grin:

4 likes

Ik doe met je mee! :innocent::rofl:

4 likes

Pas je op voor de trein van @GiveMeYourDough

3 likes

Hahaha! :laughing: :upside_down_face: Je bent vandaag niet toevallig in de buurt van Leiden, Rotterdam, Den Haag, Roosendaal?:grimacing:

1 like

Haha, dat ziet er mij niet bekend uit. Ik rij vandaag lekker tussen de weilanden en het bos.

3 likes

Haha we stoppen zo in Utrecht om de rest op te pikken en dan rijden we door naar Brugge. Vandaag dus niet :wink:.

Denk dat ik volgend jaar maar een evenement moet gaan organiseren op 1 november :innocent:.

2 likes

Ik wens alle Brunmontage bezitters, een Fijne Wereld-Draag-Je-Brunmontagne-Dag toe!

Wat een verbroedering…

2 likes

Ik pink er een traantje van weg idd :cry::smile:

5 likes

Niet vandaag, maar om toch een beetje mee te doen :joy:

3 likes

Gewoon zonder servetje er onder op het bureau…
Op Wereld-Brunmontagne-Dag doe ik dat !

3 likes

Ik vind de verbroedering leuk. Misschien tijd voor een meeting in real life?

Iedereen die het geheime Brunmontagne wachtwoord bij de deur zegt mag de kuiten invetten en in de Dutch Rudder cirkel aansluiten! :tada:

10 likes

Doe jij ook al met die gekte mee… OMG…waar gaan we naartoe??? :scream::sweat_smile::joy::wink:

5 likes

Ik heb een shirt gekregen om dit te roepen.

8 likes

OK, dan begrijp ik het. :sunglasses::wink:

2 likes

Wat is een dutch rudder eigenlijk?

5 likes

Volgens mij is het zoals rond-de-tafeltennistafel, maar dan anders. Iedereen komt aan de beurt in ieder geval, dat is goed voor het teamgevoel.

4 likes

Dat vroeg ik mij inderdaad ook al af… :sweat_smile:

Oh … wacht… ik kom er nu pas achter dat die horloges écht bestaan!:smiley: Toch ff gauw kijken op de site van die held, want je moet het maar durven… :sweat_smile::wink:

4 likes

Ah, ik heb een beeld. :+1:

2 likes

:wink::wink::wink:

3 likes